Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

2 Reviews over Solyom Tanya

• 9M. Volkerts12-02-2009

een echte aanrader!!!

Wanneer je eens naar Hongarije wilt is dit het juiste adres. Een supergezellige woning met alle comfort, opgemaakte bedden staan klaar evenals een heerlijk flesje wijn en dat voor een leuke (lage) prijs zonder allerlei vervelende toeslagen. Ook de beheerders zijn zeer vriendelijk. De omgeving is ook de moeite waard, je hoeft je geen dag te vervelen en Boedapest ligt op maar een uur rijden. De volgende keer komen wij hier weer.

• 9Fam. Geutjes16-06-2008

We gaan voor de vierde keer dit jaar het is ons prima bevallen. Bij aankomst wordt je vriendelijk ontvangen door de gastvrouw of de beheerster. Het is er lekker rustig, heerlijk om uit te rusten. In de buurt zijn grote steden waar je prima kunt vermaken (Boedapest licht op een uurtje rijden afdstand). De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De Hongaarse keuken moet u ook echt gebrobeerd hebben. Tot slot, het was heerlijk.

• 8Fam Rovers15-06-2008

Wij zijn al div. keren in Hongarije op vakantie geweest. Deze lokatie is ons erg goed bevallen. Wij hebben al geboekt voor een volgende keer. Het ligt op een rustige plaats in de natuur en is goed bereikbaar. Het huis ligt tussen diverse grote steden waar volop te doen is denk aan winkels, termaal / zwembaden enz. De afstanden naar deze steden zijn goed te doen.Ook de puzsta waar je heerlijk te paard kan genieten. De verhuurders zijn vriendelijke gastvrije mensen en staan ten alle tijden voor je klaar. Ook wanneer zij er niet zijn is de aankomst goed geregeld een Hongaars echtpaar staat dan voor je klaar. De Hongaarse bevolking is erg gastvrij. Wij hopen hier nog vaak terug te komen.

• 8Bert vd Heuvel16-05-2008

Na al diverse keren in Hongarije op vakantie te zijn geweest in verschillende vakantie woningen. En dit jaar deze woning te hebben gehuurd waren wij zeer verrast. De woning is zoals hij beschreven en op de foto,s er uit ziet. Smaakvol ingericht, zeer schoon een goede service van een zeer vriendelijk beheerders echtpaar. En bij aankomst zelfs een kleine attentie voor de gast. Kortom een echte aanrader.

Vakantiehuis Solyom Tanya info

Soort hotel