Géén boekingskosten

Meer camping info

16 Reviews over Ons Dorpke

• 8m. sahin15-08-2017

ons dorpke blijft leuk

We hebben dit jaar weer enkele dagen op de camping van Johan doorgebracht. Hij heeft zijn best gedaan om het de gasten naar de zin te maken. Als ik in de buurt ben kom ik hier weer. Fam. Sahin.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9munir sahin25-08-2016

mooie rustige nette camping

Gezellige behulpzame eigenaars. Leuk zwembad. Groen en veel schaduw. Winkels en thermale baden direct in de buurt. Wasmachine aanwezig. We hebben er in aug 2016 gecampeerd en we komen et in 2017 weer terug. Top camping voor rustzoekers en mensen die naar de Balkanlanden of naar Turkije op doorreis zijn. We zijn een gezin van 3 personen. Groeten van Fam. Sahin aan Johan en Kathy, de eigenaren.

johan, eigenaar beheerder, 30-08-2016

dankjewel.wij zijn blij dat je het naar jullie zin gehad hebben,

• 9jan lok16-08-2016

leuk camping

Is een prima camping,met nieuwe zwembad.leuk gastheer/vrouw en mooi huisjes met alle voorzieningen,voor caravan enof tenten voldoende schaduw rijke plekjes.Kiskunmasja dorp is 4 km verderop,daar is alles te vinden qua winkels en gezellige resteraunts.ook op kort afstand is er een groot thermaal bad.ook een bezoekje waard....volgende jaar zeker weer terug

• 9titte van der veen16-08-2016

onverwachts leuk

het nieuwe zwembad is mooi,staanplaats was goed,mooi groene gras,bbq en wifi beschikbaar,restaurants,winkels en musea in de beurt,bosrijk gebied,lekker rustig,maar toch veel te doen in de nabijheid.Sanitair werd netjes bijgehouden,gewoon een leuk nl camping in het zuiden,

• 9paul24-07-2016

leuk vakantie

nieuwe zwembad was geweldig,een zeer nette camping geworden,gastvrij ontvangen,mooi dorpje vlakbij,mooi natuur overal omheen,echt de mooiete waard!helaas maar een wasbak,maar meederetoileten en douche cellen,en schoon.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Gerrit en Diny Dorgelo28-06-2016

Een hele fijne rustige camping, mooi zwembad.

Posetief: Een fijn beheerders echtpaar. De gastvrijheid die je voelt. Mooie plek in de natuur, op de poesta. Sober schoon sanitair. De wekelijkse barbeque verzorgd door de beheerder, Johan. Geen "hofjes"camping, zet maar neer. Water stroom en wifi op het terein. Fijn zwembad. De prijs.

Iets minder posetief:?? Één wastafel en bij volle bezetting misschien wat aan de krappe kant. Geen eetgelegenheid.

• 7Staat v/h sanitair

johan, eigenaar beheerder, 30-08-2016

wij zijn van plan voor het komende seizoen nieuwe wastafels er bij te plaatsen,leuk dat jullie geweest zijn,hopelijk tot de volgende maal ,groetjes johan en kathy

• 10Toon en loes Derks12-09-2015

oase van rust

Na verschillende campings in de poesta is het een verademing om op de camping ons Dorpke te verblijven . je ziet weer groen gras met schaduw bomen, zo heerlijk na de droge poesta campings. Op een paar honderd meter afstand is een geweldig welnessbad .Johan en kathy zijn gastvrij, behulpzaam en vriendelijk. Mooie schone douches toilet en afwas gelegenheid. wij gaan zeker nog eens terug naar ons Dorpke.

• 10Joyce Roders en Marius Schalkwijk21-08-2015

Fantastisch, rust!

Een heel charmante, groene camping met veel ruimte in een prachtige bosrijke, landelijke omgeving en wat een weldadige rust! We stonden eerst op een andere camping in dit gebied maar die was overvol in het hoogseizoen. Daardoor was ook het sanitair erg vies. Bij Ons Dorpke stonden we met slechts enkele caravans op de mooie vlakke grasmat met schaduwplekken. Af en toe komen de herten uit het bos even grazen. Superschoon sanitair, dat meermalen per dag wordt schoongemaakt en ontsmet en prima douches met heerlijk warm water. Ook de 3 te huren huisjes met rustieke inrichting zijn een aanrader: comfortabel, mooie keukens, zeer schoon. Vriendelijke en behulpzame gastheer Johan liet ze ons met terechte trost zien. Mooie stadjes en een Openluchtmuseum in de buurt. Heerlijke eetgelegenheden aan de weg naar Kiskunmajsa en prima supermarkten in het dorp. Ook het grote Jonathermaalbad ligt aan deze weg. Goed dat jullie 11 jaar geleden hierheen zijn gekomen, Johan en Kathy. Heerlijke camping!

• 10Ralf Toebrock17-08-2015

Toller Urlaub

Wir fahren seid 30 Jahren nach Ungarn aber das war mit einer der Besten Unterkünfte die wir je hatten, die Besitzer sind beide sehr bemüht und sehr freundlich, es war ein toller Urlaub ,Vielen Dank. Wir sehen uns bestimmt wieder. Lieb Grüße Ralf und Martina

• 9Alieke07-08-2015

Heerlijk, vriendelijk, rustig

Camping Ons Dorpke is een rustige, ruime schaduwrijke camping met zeer vriendelijke en hulpvaardige eigenaren. Tevens een aantal vakantiewoningen te huur. Het sanitair is erg schoon, altijd warm water, een zitbad voor kinderen, gehandicaptentoilet en er is een handige afwasplek. Leuk klein maar zeer schoon zwembad, trampoline en kleine speeltuin. Volgend jaar een groot zwembad; de bouw is net begonnen. De ligging van de camping is heerlijk rustig en een stuk van de grote weg af op 5 km van het dorp waar volop supermarkten en andere winkels te vinden zijn. Omgeving erg interessant met enkele mooie steden en dorpen. De eigenaar geeft veel informatie. Het enige minpuntje als er veel kampeerders zijn (was bij ons niet het geval en dus geen probleem): maar een wasbak met toiletspiegel in het wasgebouw, dus dit zou krap kunnen zijn. De prijs meer dan schappelijk, ook voor stroom en gebruik wasmachine. We hebben genoten!

Camping Ons Dorpke info

Camping-informatie