Vakantiehuis Vlinderboerderij

Vakantiehuis Vlinderboerderij

9Fenomenaal

Hongarije, Hongarije, Kisbudmér

Op vakantie geweest naar Vlinderboerderij?

9Fenomenaal

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis Vlinderboerderij

• 9robbert26-09-2013

Heerlijk plekje, geleegn aan mooie fietsroute

Wij verbleven in augustus met 2 personen een week in de Vlinderboerderij, om daarna een week naar de kroatische kust door te reizen. Het huis was netjes en schoon en van alle gemakken voorzien, incl wasmachine wat erg handig was omdat we spullen konden wassen voordat we naar kroatie (Rovinj) gingen. Het gratis gebruik van 2 electrische fietsen is een groot pluspunt waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt ;-). Je fietst vanuit het huis namelijk over een mooi aangelegde fiets(wijn)route door prachtige natuur naar mooie pittoreske buurdorpen waar je in wijnkelders kunt proeven van 'hongaarse tapas'. Ook de thermaalbaden met groot buitenbad in de omgeving was heerlijk en het Mecsek natuurgebied. Liggend in het 'prive bubbelbad' met een glas lokale wijn maakte de vakantiebelevenis voor ons helemaal af! Wij raden de vlinderboerderij zeker aan en overwegen om hier terug te keren vanwege de uitstekende prijs-kwaliteit verhouding (die vonden wij hier beter dan in kroatie).

Gereisd met partner in augustus 2013

2 tips over Vakantiehuis Vlinderboerderij

• r_eeuwes, 21-09-2013

In het dorp Villány worden vaak wijnfeesten georganiseerd. Een uitgelezen kans om in een leuke sfeer van de heerlijke lokale wijnen te proeven ;-)

• robbert, 26-09-2013

Ga (met de electrische fiets) wijn proeven in Villány Bezoek het mecsek natuurgebied en het Orfu meer, een erg mooie autorit! Ook een bezoek de burcht van siklos is een aanrader, mooie middeleeuwese burcht met interessant museum. Bezoek zeker in van de vele thermaalbaden in de buurt, een heerlijke hongaarse ervaring.

0 vragen over Vakantiehuis Vlinderboerderij

Vakantiehuis info