Camping Jó Napot (+ Guesthouse)

Camping Jó Napot (+ Guesthouse)

9.3Fenomenaal

Hongarije, Hongarije, Kisbárapáti

9.3Fenomenaal

• 9.2Eetgelegenheden
  • 9.6Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

145 reviews over Camping Jó Napot (+ Guesthouse)

• 10Els26-11-2014

Een absolute aanrader.

Jonapot is een echte aanrader, mooi gelegen in de heuvels. De camping is zeer verzorgd en ludiek ingericht je kijkt je ogen uit. Lekker eten op de camping en op 10 minuten afstand een paar leuke restaurantjes en een thermaalbad 's morgens wakker worden met verse broodjes die bij je accommodatie gebracht worden dat is echt vakantie. Een speelhuis voor de kinderen, boeken spelletjes en dvd's die je kan lenen Esther en Henk hebben er een paradijsje van gemaakt. Ook kun je hier nog een echte Trabant huren. Een dikke dikke 10

• 10Hettie B22-11-2014

Super originele camping

Jonapot is een super originele camping, voor de kinderen genoeg te doen heerlijk eten vooral de goulash is een echte aanrader. Schoon sanitair, mooie ruime plaatsen met een fantastisch uitzicht. 's avonds is het heerlijk zitten bij de Trabant kachel. Wij komen hier zeker weer, ga je naar Hongarije dan moet je hier zeker eens gaan kijken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Renske7130-09-2014

Zeer goed bevallen!

Eerste helft van augustus met grote gezinstent hier gekampeerd en genoten! Mooie ruime staanplaatsen, keurig sanitair. De maaltijden op de camping waaraan je kon deelnemen (maar zeker geen verplichting) waren zeer smakelijk en erg gezellig. De camping zelf is door de inrichting en leuke styling echt bijzonder. De campingeigenaren, Esther en Henk, zijn zeer hulpvaardig en klantvriendelijk. Door de ligging in prachtige natuur is het er heerlijk rustig! Hou wel rekening met langere rijtijden voor de supermarkt, het Balatonmeer, etc.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Aagje23-09-2014

Super! Volgend jaar weer!

Prachtig uitzicht, rustige plek en voor kinderen genoeg te doen. Je kunt echte Hongaarse maaltijden reserveren op de camping, heerlijk en gezellig! Camping ligt in een klein dorpje ongeveer 3 kwartier rijden van het Balatonmeer. Je hebt op de camping zowel rust als gezelligheid en er zijn diverse leuke accommodaties te kiezen, van tenten tot huisjes, en niet duur. Aardige mensen, unieke uitstraling, er is echt iets moois van gemaakt! Voor kinderen is er een trampoline met een speeltuintje, een klein zwembad, geitjes en kippen. Er zijn spelletjes en boeken te lenen, er is een speelhuisje om overdekt te spelen. In een dorp in de buurt kun je lekker eten in gastvrije restaurantjes. In dat zelfde dorp is ook een zwembad met termaalbronnen. Wij hadden een fijn huisje (zes persoons) net buiten de camping, schoon en netjes, tv met Nederlandse zenders, genoeg prive-ruimte buiten, met twee terrassen (1 overdekt). Echt een aanrader als je iets zoekt dat niet te massaal is maar wel comfort biedt.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9Caroline22-09-2014

Perfecte camping!

Zelden een camping meegemaakt die met zoveel plezier en originaliteit wordt gerund. Vanuit elke plek een prachtig uitzicht naar de overkant van de vallei, heerlijk rustig gelegen temidden van ongerepte natuur. De eetgelegenheid op de camping zelf is voldoende afwisselend en gezellig, daarbuiten is er weinig zonder auto te bereiken (op de camping is een auto te huur). Het is een paradijs voor kleine en halfgrote kinderen. Er is meegedacht met veel kleine praktische dingen om het leven van een kampeerder nóg aangenamer maken.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8lianne11-09-2014

FIjne dagen gehad

We zijn met veel plezier onze vakantie gestart op de camping bij Esther en Henk, vriendelijk, gastvrij, veel voor kinderen, leuke aankleding, schoon sanitair , broodjes bij de tent en lekker eten zijn zomaar wat kreten die van toepassing zijn voor deze plek. Soms miste we wat informatie over de directe omgeving.

• 10Marleen03-09-2014

Grandioos en Origineel

Ja hoe moet ik het omschrijven Jonapot is een gastvrije en bijzondere camping. Gelegen in de heuvels met een geweldig uitzicht doen Esther en Henk er alles aan om je een perfecte vakantie te bezorgen. Voor kinderen een waar paradijs, ja het zwembad is misschien wat klein maar in de omgeving heb je een paar mooie zwembaden met veel vertier voor de kinderen. Een echte aanrader deze camping alle details en aparte dingen die hier te zien zijn, Eet een keer mee aan de lange tafels vooral de goulash is top. Wij komen zeker nog een keer terug Esther en Henk bedankt.

• 10Femke29-08-2014

Met plezier onze vakantie hier extra verlengd!

Door de goed verzorgde website hadden wij hoge verwachtingen en dit werd zeker waar gemaakt. Voor 14dgn een staanplaats geboekt, hadden het zo naar ons zin dus extra lang zijn gebleven. Esther en Henk zijn perfectionisten in alles; broodjes werden bij de tent bezorgd, fantastisch uitzicht, zeer gemoedelijk door bv. de drankjes die je zelf mocht pakken en op briefje moest schrijven, kindvriendelijk door o.a. de enorme hoeveelheid spelletjes, dvd's en speelgoed. Maar bovenal hadden wij een All-inclusive-gevoel (terwijl we in eigen tent zaten) doordat het diner zo goedkoop en zeer smakelijk was. Niet verwacht dat we in 3 weken maar 3x zelf zouden koken!! Maar 1 minpunt van de camping, geen hek om zwembad. Echt heel onveilig. Sanitair is basic maar werd minstens 3xpd schoongemaakt. Laatste avond regelde Esther in 10 min. een overnachting in Oostenrijk voor ons, top!!! Iedereen die het maar horen wil in onze omgeving vertellen wij dat Hongarije zo'n leuke vernieuwing is t.o.v.Zuid-Europa.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8Willy de Kimpe27-08-2014

Lekker in de natuur

Lekkere rustige camping, mooie en originele aankleding van verblijfplaatsen. Esther en Henk zijn echt te gek. Tip: blijf 's avonds eten (vooral de goulash) heerlijk!! En wij zeggen op z'n brabants: En veul!! Esther en Henk, bedankt voor de goede zorgen en verblijf Groetjes, Mary, Willy en Roel

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Cees en Ria van der Ploeg26-08-2014

Super gave camping

Camping Jo Napot is een zeer aparte camping qua indeling. De plaatsen zijn zeer ruim en hebben allemaal een prachtig uitzicht, omdat er verschil in hoogte is. We werden vriendelijk ontvangen door Esther en Henk en kregen een welkomst drankje aangeboden. Zij zijn ook altijd bezig om de camping schoon en netjes te houden. Zij hebben voor iedereen een vriendelijk woord en belangstelling. De broodjes die je kunt bestellen worden bij de caravan gebracht, wat een service. De echte Hongaarse maaltijden zijn verrukkelijk en helemaal compleet met koffie en borrel toe. Het is een camping om zeker terug te komen en bij iedereen aan te bevelen. Esther en Henk ga zo door, chapeau !!

Gereisd met partner in juli 2014

Camping Jó Napot (+ Guesthouse) info