Camping Jó Napot (+ Guesthouse)

Camping Jó Napot (+ Guesthouse)

9.3Fenomenaal

Hongarije, Hongarije, Kisbárapáti

9.3Fenomenaal

• 8.9Eetgelegenheden
  • 9.3Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

144 reviews over Camping Jó Napot (+ Guesthouse)

• 2018
    9Joke Rutgers08-07-2018

Fantastisch!

Weer fantastisch genoten! Zeer vriendelijk ontvangst. Heerlijk eten en maximale rust!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Lauren en Sandra19-09-2017

heerlijk, fantastisch, rust gevonden

De camping ligt heel landelijk, prachtig uitzicht. Leuk en warm ontvangst. Henk en Esther (eigenaars) zijn zeer behulpzaam en lief. Henk kookt graag voor de gasten en zet de lekkerste gerechten op tafel (niet ala carte). Esther is een liefie die je met alles wil helpen. Toppertjes dus. Alles werkt op de camping en alles is schoon. Mooie grote plaatsen met mooi uitzicht. Er is niks wat wij niet goed vonden.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Agnes08-09-2017

Fantastisch!

Alles is hier geweldig. Geen enkel negatief iets te noemen.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 4Lute01-09-2017

nooit meer !

Tsja, na alle zoover beoordelingen gelezen te hebben dachten wij laten we hier maar eens naar toe gaan. Het klopt dat de camping leuk is ingericht en dat het sanitair schoon is. Voor de rest kunnen wij het niet eens zijn met de vorige beoordelingen. De ontvangst was koeltjes en ongeinteresseerd (dit bleef ook zo tijdens ons verblijf). Het zwembad water was goor ! Donkergroen/bruin van kleur, werd ook niet geprobeerd schoon te krijgen. Sommige accomodaties hadden schimmel aan de buitenkant. We snappen dat de eigenaren geld willen verdienen op het avondeten en bijvoorbeeld ijsjes. Die prijzen liggen dan ook hoger dan in de dichtsbijzijnde plaatsen, logisch, maar 4,80 euro vragen voor de wasmachine voor een programma van een half uur, is te gortig ! En dan komt de was er ook nog niet fris uit. De camping ligt ook echt in the middle of nowhere en er heerst een echte ons-kent-ons sfeertje. Voor ons nooit weer maar voor anderen misschien een ideale camping.

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Marianne en John20-08-2017

Fijne gezellige camping

Mooie en verrassende camping waar eigenaren nog tijd voor jou vrijmaken. Eten is goed en gezellig. Camping ligt wat afgelegen maar zeker de moeite waard om deze streek te bezoeken. Balatonmeer is binnen 45 te bereiken.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Miriam14-08-2017

Weer fantastisch!

Het was voor de 2e keer weer heerlijk op de camping! We zaten dit keer in het mooie vakantiehuis The Hill met een heerlijke veranda. De kinderen hebben zich hier ook super vermaakt, ze hadden al gauw vriendinnetjes. We hebben een aantal keer meegegeten op de camping, waar er werd gekookt door Henk of een Hongaarse kokkin, wat echt heerlijk was en heel gezellig! Lekker zwembadje op de camping, maar ook hele leuke waterparken op een kwartier en een half uurtje rijden, waar je je uren kunt vermaken. En in het ondiepe Balatonmeer met het warme water is het ook heerlijk vertoeven. Henk en Esther bedankt, jullie hebben het goed voor elkaar en het was weer top!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Hermien29-07-2017

Leuke gezellige kleurrijke camping!!!

Camping is leuk creatief en zeer kleurrijk opgezet. Er zijn zeer ruime kampeerplaatsen. Veel mogelijkheden om accomodaties te huren van tenten tot huizen. Henk en Esther weten goed voor hun gasten te zorgen. Wij zaten in huisje szep napot. Deze had een apart huisje voor de kinderen om in te slapen. Ze vonden het geweldig dat ze een apart huisje hadden. Uitzicht vanaf het huisje is erg mooi. Veel gezellige avonden door gebracht in het leuk aangklede "centrum" van de camping. Aanrader is de gulash die elke zaterdag op traditionle wijze wordt gemaakt! De BBQ is ook een aanrader. 's avonds wel goed insmeren tegen de muggen! Volgend jaar willen we graag weer terug komen naar deze unieke camping!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Fam stoelers24-07-2017

Paradijs!

Wat een prachtige camping is dit! Mooie grote plekken,grappige en goedverzorgde accommodaties, overal schoon en fijn dat er een zwembad is. Je kunt elke avond mee eten (overheerlijk!!!) En Henk en Esther zorgen ervoor dat het een heerlijke onbezorgde vakantie wordt. Hele leuke tips van hen gekregen om te gaan bezichtigen. Onze dochter heeft ontzettend genoten met alle kinderen en leuke dingen op de camping. En wij hebben nog nooit zo'n leuke gave plek gezien. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Jack en Diana Lautenslager13-05-2017

Fantastische camping met zeer gastvrije eigenaren

Hier vinden wij alles wat we zoeken in een vakantie. Goede accommodaties die er allemaal schoon en gezellig uitzien, rust maar toch op redelijke afstand van gezellige stadjes en het Ballatonmeer, mooi weer, een prachtige natuur, gastvrije Henk en Esther die al het mogelijke doen om je het naar de zin te maken, gezellige mede-gasten en heerlijk eten. Iedere zaterdag goulash op de traditionele manier gemaakt door Aranka. Waarschuwing: als je hier eenmaal geweest bent wil je nooit meer ergens anders naar toe !!! Hihihi zo ervaren wij het tenminste en daarom vertrekken wij over een paar weken inmiddels voor de 5e keer weer naar deze heerlijke plek.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Familie Rodermond10-01-2017

2 geweldige jaren op deze bijzondere camping gehad.Mooi uitzicht en de kinderen kunnen hier zelf op ontdekking te gaan.

Bijzondere accommodaties en attributen op de camping te zien. Henk en Esther blijven vernieuwen.

's ochtends worden de broodjes bij je bezorgd en 's avonds de mogelijkheid om gezellig mee te eten. Aranka maakt heerlijke goulash!

Veel leuke dingen in de omgeving te doen (ook voor kinderen) informatie en folders aanwezig op de camping

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Camping Jó Napot (+ Guesthouse) info