14 tips over Camping Jó Napot (+ Guesthouse)

• Liesbeth Cadée, 11-09-2013 Rapporteren

Omgeving: Balaton meer - Balaton Soundfestival in juli - Thermaal bad Héviz ( lekker zwemmen tussen de waterlelies - uniek in Europa ) - Aquapark Kaposvar - Boedapest ( wel 180 km rijden - maar voor een goedkope overnachting zelfs in juli kan je er 2 dagen verblijven ). Henk en Esther staan ook altijd voor je klaar met tips wat in de omgeving te doen.

• arnold_bisschop, 26-08-2013 Rapporteren

Broodjes halen bij het winkeltje bij de kerk. Mooi wandelen langs de wijngaarden,en dan op de terug weg even langs de plaatselijke kroeg gaan waar de mensen heel vriendelijk zijn,ook al spreek je geen Hongaars ze doen hun uiterste best om je te helpen . Net buiten het dorp is een groot vis meer waar je lekker en rustig je hengeltje uit kunt gooien . Er zitten div, vissoorten in o.a Karpers In Igal is een pin automaat en daar is ook een goede slager Je kunt lekker eten tegenover het thermaalbad.

• Lisette van Scheppingen, 15-08-2013 Rapporteren

Bezoek het prachtige dorpje Pecs. Eet eens in Igal tegenover het zwembad. Als je gaat zwemmen; Igal kost 7 euro pp....Het veel mooiere zwembad in Kaposvar is even duur voor een complex-kaartje waarmee je bijna overal mag komen. Ga zwemmen in het Balatonmeer, kost niks!

• Hans en Els Noor, 02-07-2013 Rapporteren

Een bezoek aan het thermaalbad in het nabijgelegen Igal.

• esther, 25-07-2012 Rapporteren

eten bij Judith en Joseph in Tamasi... Veel nederlanders, maar heerlijk eten tegen een heel goede prijs! Leuk na een dagje termaalbad.

• Jos, 18-04-2012 Rapporteren

Eet een keer mee met de Goulash die door een lokale dame op het vuur gemaakt wordt (zie foto's). Een dagje Balaton is erg leuk! Lekkker wandelen en fietsen!

• zoovon, 11-11-2011 Rapporteren

Tijdens je verblijf zou je eventueel ook enkele dagen naar Boedapest kunnen gaan, het is echt een prachtige stad op slechts 100/120km afstand van de camping. Ik zou wel een hotelletje boeken, omdat er zoveel te zien is in de stad!

• Ria Lagerwaard, 13-11-2011 Rapporteren

De camping is een mooie uitvalsbasis voor het bezichtigen van o.a. de steden Boedapest, Pècs, Igal (thermale baden) en het Balatonmeer. In o.a. Kaposvár en Siofok vind je grote winkels.

• Gijs en Rik Barendregt, 16-10-2011 Rapporteren

De camping (appartementen) ligt zeer rustig aan het eind van een klein dorpje,wil je in een restaurant gaan eten dan moet je daar wel 14 km voor rijden naar het plaatsje Igal waar ook een Thermaalbad is en een supermarkt en benzinestation.Vanaf de camping kan je ook een wandelroute lopen door het bos,over heuvels en langs een meer met vele mooie uitzichten.Neem wel je portemonnee mee want als je via het dorp terugkomt kan je bij de plaatselijke kroeg een glaasje drinken kopen!

• Joke Rutgers, 24-07-2014 Rapporteren

Voor mensen die zelf geen kampeeruitrusting hebben kun je er prachtige accomodaties huren voor zeer weinig geld!

• Femke, 29-08-2014 Rapporteren

Mijn tip is om een safaritent of een gers te boeken. Alles is tot in de puntjes verzorgd en voor een zeer schappelijk prijsje!!! Verder een tip aan alle ouders; zullen we die ipads en telefoons achter slot en grendel zetten en verlangen dat de kinderen samen voetballen en ravotten? Daar is een camping voor bedoeld volgens mij! Ik had steeds strijd omdat ik te streng was volgens mijn zoontje.

• j_rutgers7, 22-09-2014 Rapporteren

Meeëten op de camping! Laat de boel de boel en Geniet!

• familiegnocchi, 23-08-2014 Rapporteren

Het zwembad in Kaposvar is echt een aanrader. Heerlijk water en leuke glijbanen voor de kinderen. Ook met de pont naar Tihany is zeker de moeite waard.

• Caroline, 22-09-2014 Rapporteren

De camping heeft veel originele accommodaties te huur, zoals een Lucky Luke huis of een Yurt. Het Balatonmeer is een klein half uur met de auto.