4 vragen over Camping Jó Napot (+ Guesthouse)

• Vc, 12-11-2017 Rapporteren

Koelkast huren

Kunnen wij een koelkast huren

• Fam. Groen, 11-01-2013 Rapporteren

zoon 13 jaar

Goedemiddag, Als je enig kind bent (jongen 13 jaar) en verlegen maak je dan wel aansluiting met andere jeugd. Dit vraag ik juist omdat er geen animatie is?

Esther de Vries, 12-01-2013

Beste familie Groen,

Juist omdat het een minicamping is kent iedereen elkaar snel. Je kunt 's avonds deelnemen aan een Hongaars 3-gangenmenu of echte gulash en omdat iedereen met elkaar aan tafel zit maak je snel contact maar kun je ook rustig de kat uit de boom kijken. Ook bij de speeltafels en in het zwembad kom je de andere jeugd tegen, zeker weten dat je hier heel snel vrienden maakt!

Graag tot ziens bij Jó Napot!

• Marion, 11-11-2012 Rapporteren

Enkele vragen:

1) Hoe is het weer er in juli / augustus? 2) Komen er veel Nederlandse gezinnen 3) Wat zijn de leeftijden vd kinderen 4) Is er ook een zwembad voor de jeugd.

Na jaren Italie, willen we een keer wat anders, en goedkopere, Italie is voor een kampeerplaats haast niet meer te betalen.

Bedankt alvast.

Esther, 18-12-2012

Beste Marion,

Hongarije kent warme, zonnige zomers. Het is een heerlijk klimaat want na een warme dag koelt het in de avond lekker af. Wij krijgen vooral Nederlandse en Belgische gasten met en zonder kinderen en de kinderen die komen zijn eigenlijk van alle leeftijden. Op de camping is een zwembad aanwezig om heerlijk in af te koelen maar in de directe omgeving zijn er ook nog diverse mogelijkheden om te zwemmen. Hongarije was dit jaar het goedkoopste vakantieland van Europa dus kom gerust deze kant op, graag tot ziens bij Jó Napot!

• John, 18-01-2012 Rapporteren

kinderleeftijd

Aan de reacties te lezen een geweldige camping, Is dit ook een camping voor de oudere (±16) jeugd?

Jos, 18-04-2012

Als ze natuur, het zwembadje en tafelvoetballen ed leuk vinden wel ja! Er is geen bruisend (nacht) leven te vinden en er zijn zeker geen animatiegroepen. Wel kunnen ze meer dan een dag geweldig op de mountainbike de omgeving verkennen. Vanaf de vele uitkijktorens is er in de vroege ochtend veel wild te spotten.

jonapot, 18-12-2012

Hoi Helma,

De oudere jeugd vermaakt zich hier ook prima en het Balaton is slechts een half uur verderop gelegen voor meer vertier. In de zomer is er een groot festival aan het Balatonmeer en in Boedapest is er het bekende Sziget festival.