Camping Jó Napot (+ Guesthouse)

Camping Jó Napot (+ Guesthouse)stersterstersterster

• 9.3Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

144 reviews over Camping Jó Napot (+ Guesthouse)

• 2019
    10De vijf29-08-2019

Nog leuker dan de vorige keer en dat was al een 11

Zoals we in 2016 op Zoover schreven; hier komen we graag terug. Voor het eerst in 23 jaar, hebben we voor de 2e keer dezelfde camping bezocht. Best spannend als je kinderen enkel vragen of er a) wifi is en b) of 'tie het goed doet om te netflixen.

Maar, we vonden het unaniem nog leuker dan de vorige keer! Ook dit keer sliepen we weer in de 4/5 persoons Ger (de beste en mooiste plek van de hele camping).

De goulash bij aankomst, zaterdagavond, was weer overheerlijk. Eten bij Esther en Henk is sowieso heerlijk en gezellig. Henk kookt goed, met een regionaal likeurtje toe (Ik kon daarna de moonwalk bergie op doen). Na het eten was er een zelf-georganiseerd 'Fout Uur' met DJ Esther.

Extra tip; zoek je een verjaardagscadeau voor man met stijve rug? Boek via Esther een massage bij Elisabeth in Igal. :-)

Henk en Esther; bedankt voor de gezellige tijd. Ik mis het weer enorm en kijk uit naar een volgende keer. Geniet van de winterperiode. X.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Martine16-08-2019

Hele fijne camping. Ruim. Schoon. Vriendelijk.

Afgelegen. Kleinschalig. Hele mooie omgeving. Stilte en ruimte maar toch heel leuk voor kinderen. Genoeg te doen voor ze. Wij zaten in een huis net naast de camping met een omheinde tuin. Wat fijn was voor onze hond. Elke avond mogelijkheid tot mee eten. Paar keer gedaan en was ook prima. Aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Ron Vasse10-08-2019

Bijzondere super plek wanneer je van rust houdt

Voor de 3e keer hier in 9 jaar. Wat is er veel veranderd en zo nog mooier en bijzonder geworden Ger's, thema huisjes, gewone huizen. 's avonds kun je hier eten met een ieder die ook aan tafel gaat. Al met al één van de meest kleurrijke en bijzondere campings waar ik geweest ben Mede door de lieve eigenaren Henk en Esther Houdt er rekening mee dat wanneer je de grotere boodschappen moet doen je een half uur onderweg bent maar dat is ook geen straf omdat ze in Kapsovar het lekkerste ijs ever verkopen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Aad en Evelien08-08-2019

Geweldig uniek gastvrij fantastisch

Voor een geweldige vakantie in een geweldig land ga dan naar de jonapot in Kisbarapati. Kleine ruime zeer gezellige camping met accommodaties en tourplaatsen. Met alles wat je maar nodig hebt. De rust de stile het uitzicht om nooit te vergeten. De toppers die deze camping runnen doen het met liefde en passie. Henk en Esther nogmaals bedankt voor deze ervaring.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Familie Brouwer06-08-2019

Grandioos

Vorige week waren we te gast bij Esther en Henk op Camping Jo Napot. Wat een fijne camping om vakantie te vieren. De sfeer is heel ontspannen. We stonden op het bovenste plateau en genoten van het uitzicht. Voor kinderen zijn er volop mogelijkheden om zich te vermaken. Esther weet veel over omgeving en deelt dit graag met je. Henk kookt verrukkelijk. Tip: schuif een keer aan bij de maaltijd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    10L. de Vries01-12-2018

Wat een bijzondere plek!

Op doorreis met de camper naar de Kroatische kust kwamen we bij Jó Napot! terecht. Tijdens de laatste kilometers rijd je door groene heuvels en denk je 'waar kom ik terecht' maar eenmaal door de poort gereden denk je alleen maar: wauw! Wat een uitzicht! We werden verwelkomd met een drankje van het huis en hoewel we pas laat in de middag aankwamen was het nog mogelijk mee te eten. Dat was boffen want Henk maakte varkenshaasjespuntjes in champignonroomsaus, smullen! Omdat onze reis al uitgestippeld was moesten we helaas na 2 nachten weer verder, een volgende keer blijven we zeker langer om ook de omgeving te verkennen!!

Gereisd met partner in april 2018

• 10Valerie19-11-2018

Zo ontspannen

Dit jaar vielen we in de vroege periode dus meteen ook maar lekker weg, weer naar Jó Napot! 3 jaar geleden waren we er al eens en na 2 jaar Tjechie en Slowakije (ook leuk maar doe ons maar Hongarije) wilden we wel weer terug maar dan in de 4-p Mongoolse Ger. Heel rustig in de bosrand gelegen, aan het eind van de camping. Heel ver hoefden we echter niet voor toilet en douche dus dat was was fijn. De afwas deden we bij de Ger dus ook dat was geen probleem. Weer hele andere dingen gezien en gedaan dan 3 jaar geleden maar natuurlijk wel weer naar onze favoriete ijstent in Balatonlelle! Op de camping weer een paar keer meegegeten, de gyros was nieuw voor ons, maar wat lekker zeg! Jó Napot! klopt gewoon, dit was niet onze laatste keer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Tim en Yvonne14-11-2018

6 persoons vakantiehuis ”Diofa”

Samen met vrienden, 2 kinderen en baby in het 6 persoons vakantiehuis “Diofa” geweest. Heerlijk rustig ,schoon en voorzien van alles wat je nodig hebt voor en goede vakantie. Groot plus punt was de liggen van het huis tot de camping (50 mtr)en het gebruik van de faciliteiten op de camping. Wij komen zeker terug met ons gezin voor het goede weer, heerlijke sfeer en het lekkere eten. Al met al een top vakantie en vele malen goedkoper als Frankrijk en misschien nog wel mooier.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Kokkie Vissers22-10-2018

wat een fijne plek!

Dit jaar voor het eerst gaan kamperen in Hongarije. Via via gehoord van een kleinschalige Nederlandse camping. We hadden echt een hele fijne, grote staanplaats, de oudste wou in haar eigen tentje slapen en die kon er makkelijk bij. Veel andere kinderen dus vanaf dag 1 in en uitloop van kids bij de tent. We hebben veel uitstapjes gemaakt met de tips die we van Esther kregen en genoten van de maaltijden die Henk kookt. Al met al een hele fijne eerste kennismaking met Hongarije, een aanrader voor gezinnen omdat je echt veel minder geld kwijt bent dan in bijvoorbeeld Frankrijk of Italië.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9John en Marianne25-08-2018

Gezellige, mooie en klant vriendelijke camping

Voor derde maal deze camping bezocht en weer naar volle tevredenheid. Hadden huisje Sunny net buiten camping. Vriendelijke eigenaren, schoon huisje, rustige omgeving. Je kunt mee eten op de camping of in omgeving leuke kleine restaurantjes zoeken.

Gereisd met partner in augustus 2018

14 tips over Camping Jó Napot (+ Guesthouse)

• Liesbeth Cadée, 11-09-2013

Omgeving: Balaton meer - Balaton Soundfestival in juli - Thermaal bad Héviz ( lekker zwemmen tussen de waterlelies - uniek in Europa ) - Aquapark Kaposvar - Boedapest ( wel 180 km rijden - maar voor een goedkope overnachting zelfs in juli kan je er 2 dagen verblijven ). Henk en Esther staan ook altijd voor je klaar met tips wat in de omgeving te doen.

• arnold_bisschop, 26-08-2013

Broodjes halen bij het winkeltje bij de kerk. Mooi wandelen langs de wijngaarden,en dan op de terug weg even langs de plaatselijke kroeg gaan waar de mensen heel vriendelijk zijn,ook al spreek je geen Hongaars ze doen hun uiterste best om je te helpen . Net buiten het dorp is een groot vis meer waar je lekker en rustig je hengeltje uit kunt gooien . Er zitten div, vissoorten in o.a Karpers In Igal is een pin automaat en daar is ook een goede slager Je kunt lekker eten tegenover het thermaalbad.

• Lisette van Scheppingen, 15-08-2013

Bezoek het prachtige dorpje Pecs. Eet eens in Igal tegenover het zwembad. Als je gaat zwemmen; Igal kost 7 euro pp....Het veel mooiere zwembad in Kaposvar is even duur voor een complex-kaartje waarmee je bijna overal mag komen. Ga zwemmen in het Balatonmeer, kost niks!

4 vragen over Camping Jó Napot (+ Guesthouse)

• Vc, 12-11-2017

Koelkast huren

Kunnen wij een koelkast huren

• Fam. Groen, 11-01-2013

zoon 13 jaar

Goedemiddag, Als je enig kind bent (jongen 13 jaar) en verlegen maak je dan wel aansluiting met andere jeugd. Dit vraag ik juist omdat er geen animatie is?

Esther de Vries, 12-01-2013

Beste familie Groen,

Juist omdat het een minicamping is kent iedereen elkaar snel. Je kunt 's avonds deelnemen aan een Hongaars 3-gangenmenu of echte gulash en omdat iedereen met elkaar aan tafel zit maak je snel contact maar kun je ook rustig de kat uit de boom kijken. Ook bij de speeltafels en in het zwembad kom je de andere jeugd tegen, zeker weten dat je hier heel snel vrienden maakt!

Graag tot ziens bij Jó Napot!

• Marion, 11-11-2012

Enkele vragen:

1) Hoe is het weer er in juli / augustus? 2) Komen er veel Nederlandse gezinnen 3) Wat zijn de leeftijden vd kinderen 4) Is er ook een zwembad voor de jeugd.

Na jaren Italie, willen we een keer wat anders, en goedkopere, Italie is voor een kampeerplaats haast niet meer te betalen.

Bedankt alvast.

Esther, 18-12-2012

Beste Marion,

Hongarije kent warme, zonnige zomers. Het is een heerlijk klimaat want na een warme dag koelt het in de avond lekker af. Wij krijgen vooral Nederlandse en Belgische gasten met en zonder kinderen en de kinderen die komen zijn eigenlijk van alle leeftijden. Op de camping is een zwembad aanwezig om heerlijk in af te koelen maar in de directe omgeving zijn er ook nog diverse mogelijkheden om te zwemmen. Hongarije was dit jaar het goedkoopste vakantieland van Europa dus kom gerust deze kant op, graag tot ziens bij Jó Napot!

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig