Camping Jó Napot (+ Guesthouse)

Camping Jó Napot (+ Guesthouse)
9,1

Laatste review

Wat een bijzondere plek!

L. de Vries,
1-12-2018

Op doorreis met de camper naar de Kroatische kust kwamen we bij Jó Napot! terecht. Tijdens de laatste kilometers rijd je door groene heuvels en denk je 'waar kom ik terecht' maar eenmaal door de poort gereden denk je alleen maar: wauw! Wat een uitzicht! We werden verwelkomd met een drankje van het huis en hoewel we pas laat in de middag aankwamen was het nog mogelijk mee te eten. Dat was boffen want Henk maakte varkenshaasjespuntjes in champignonroomsaus, smullen! Omdat onze reis al uitgestippeld was moesten we helaas na 2 nachten weer verder, een volgende keer blijven we zeker langer om ook de omgeving te verkennen!!

Kenmerken

1-12-2018

Zo ontspannen

Valerie,
19-11-2018

Dit jaar vielen we in de vroege periode dus meteen ook maar lekker weg, weer naar Jó Napot! 3 jaar geleden waren we er al eens en na 2 jaar Tjechie en Slowakije (ook leuk maar doe ons maar Hongarije) wilden we wel weer terug maar dan in de 4-p Mongoolse Ger. Heel rustig in de bosrand gelegen, aan het eind van de camping. Heel ver hoefden we echter niet voor toilet en douche dus dat was was fijn. De afwas deden we bij de Ger dus ook dat was geen probleem. Weer hele andere dingen gezien en gedaan dan 3 jaar geleden maar natuurlijk wel weer naar onze favoriete ijstent in Balatonlelle! Op de camping weer een paar keer meegegeten, de gyros was nieuw voor ons, maar wat lekker zeg! Jó Napot! klopt gewoon, dit was niet onze laatste keer!

6 persoons vakantiehuis ”Diofa”

Tim en Yvonne,
14-11-2018

Samen met vrienden, 2 kinderen en baby in het 6 persoons vakantiehuis “Diofa”

geweest. Heerlijk rustig ,schoon en voorzien van alles wat je nodig hebt voor en goede vakantie. Groot plus punt was de liggen van het huis tot de camping (50 mtr)en het gebruik van de faciliteiten op de camping. Wij komen zeker terug met ons gezin voor het goede weer, heerlijke sfeer en het lekkere eten. Al met al een top vakantie en vele malen goedkoper als Frankrijk en misschien nog wel mooier.

wat een fijne plek!

Kokkie Vissers,
22-10-2018

Dit jaar voor het eerst gaan kamperen in Hongarije. Via via gehoord van een kleinschalige Nederlandse camping. We hadden echt een hele fijne, grote staanplaats, de oudste wou in haar eigen tentje slapen en die kon er makkelijk bij. Veel andere kinderen dus vanaf dag 1 in en uitloop van kids bij de tent. We hebben veel uitstapjes gemaakt met de tips die we van Esther kregen en genoten van de maaltijden die Henk kookt. Al met al een hele fijne eerste kennismaking met Hongarije, een aanrader voor gezinnen omdat je echt veel minder geld kwijt bent dan in bijvoorbeeld Frankrijk of Italië.

Gezellige, mooie en klant vriendelijke camping

John en Marianne,
25-8-2018

Voor derde maal deze camping bezocht en weer naar volle tevredenheid. Hadden huisje Sunny net buiten camping. Vriendelijke eigenaren, schoon huisje, rustige omgeving. Je kunt mee eten op de camping of in omgeving leuke kleine restaurantjes zoeken.

Fantastisch!

Joke Rutgers,
8-7-2018

Weer fantastisch genoten! Zeer vriendelijk ontvangst. Heerlijk eten en maximale rust!

heerlijk, fantastisch, rust gevonden

Lauren en Sandra,
19-9-2017

De camping ligt heel landelijk, prachtig uitzicht. Leuk en warm ontvangst. Henk en Esther (eigenaars) zijn zeer behulpzaam en lief. Henk kookt graag voor de gasten en zet de lekkerste gerechten op tafel (niet ala carte). Esther is een liefie die je met alles wil helpen. Toppertjes dus. Alles werkt op de camping en alles is schoon. Mooie grote plaatsen met mooi uitzicht. Er is niks wat wij niet goed vonden.

Fantastisch!

Agnes,
8-9-2017

Alles is hier geweldig. Geen enkel negatief iets te noemen.

nooit meer !

Lute,
1-9-2017

Tsja, na alle zoover beoordelingen gelezen te hebben dachten wij laten we hier maar eens naar toe gaan.

Het klopt dat de camping leuk is ingericht en dat het sanitair schoon is.

Voor de rest kunnen wij het niet eens zijn met de vorige beoordelingen.

De ontvangst was koeltjes en ongeinteresseerd (dit bleef ook zo tijdens ons verblijf).

Het zwembad water was goor ! Donkergroen/bruin van kleur, werd ook niet geprobeerd schoon te krijgen.

Sommige accomodaties hadden schimmel aan de buitenkant.

We snappen dat de eigenaren geld willen verdienen op het avondeten en bijvoorbeeld ijsjes. Die prijzen liggen dan ook hoger dan in de dichtsbijzijnde plaatsen, logisch, maar 4,80 euro vragen voor de wasmachine voor een programma van een half uur, is te gortig ! En dan komt de was er ook nog niet fris uit.

De camping ligt ook echt in the middle of nowhere en er heerst een echte ons-kent-ons sfeertje.

Voor ons nooit weer maar voor anderen misschien een ideale camping.

Fijne gezellige camping

Marianne en John,
20-8-2017

Mooie en verrassende camping waar eigenaren nog tijd voor jou vrijmaken. Eten is goed en gezellig. Camping ligt wat afgelegen maar zeker de moeite waard om deze streek te bezoeken. Balatonmeer is binnen 45 te bereiken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jó Napot (+ Guesthouse) in Kisbárapáti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jó Napot (+ Guesthouse) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.