Géén boekingskosten
HongarijeHongarijeKisbárapátiCampings KisbárapátiCamping Jó Napot (+ Guesthouse) (gesloten)

Camping Jó Napot (+ Guesthouse) (gesloten)

HongarijeHongarijeKisbárapáti

• 9.4Eetgelegenheden
  • 9.5Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

146 Reviews over Jó Napot (+ Guesthouse) (gesloten)

• 9Jet & Evert08-09-2020

Fijn, warm en ontspannen verblijf

Na een week aan het balaton op een grote camping, kwamen we bij deze parel terecht. Wat een oase van rust en wat een aanbod voor kleine kinderen:) Ook de betrokkenheid van vooral Esther was fijn en ook precies zoals je het volgens mij wilt ervaren. Door de corona periode, hadden ze minder personeel in dienst en hebben we Henk dan ook niet veel gezien, hij was de kok en wist ons de avonden dat we aanschoven steeds te verassen met een heerlijke maaltijd en dessert:) Het is een kleine camping in een verlaten dorpje, binnen half uur zo in het balaton of bij een supermarkt en op 15 minuten van een thermaalbad ( erg leuk voor kids maar ook voor hun ouders) Door de remote ligging ervaar je hier totale rust, maar is er genoeg aanbod voor kinderen tot en met 11 jaar en een zwembad en voor de ouders echt even de tijd om even bij te komen. Wij hebben enorm genoten en komen graag terug volgend jaar!

• 9Pascal Bruyneel26-07-2020

Zeer mooie rustige camping. We zaten in het apartement ( topkasse) Het eten was zeer lekker en ook het ontbijt. Esther was zeer behulpzaam. Goeie gastvrouw. Handig dat ze alles regelt voor excursies. Top vakantie gehad. Ligt wel afgelegen( voor was dat geen probleem)

• 10De vijf29-08-2019

Nog leuker dan de vorige keer en dat was al een 11

Zoals we in 2016 op Zoover schreven; hier komen we graag terug. Voor het eerst in 23 jaar, hebben we voor de 2e keer dezelfde camping bezocht. Best spannend als je kinderen enkel vragen of er a) wifi is en b) of 'tie het goed doet om te netflixen.

Maar, we vonden het unaniem nog leuker dan de vorige keer! Ook dit keer sliepen we weer in de 4/5 persoons Ger (de beste en mooiste plek van de hele camping).

De goulash bij aankomst, zaterdagavond, was weer overheerlijk. Eten bij Esther en Henk is sowieso heerlijk en gezellig. Henk kookt goed, met een regionaal likeurtje toe (Ik kon daarna de moonwalk bergie op doen). Na het eten was er een zelf-georganiseerd 'Fout Uur' met DJ Esther.

Extra tip; zoek je een verjaardagscadeau voor man met stijve rug? Boek via Esther een massage bij Elisabeth in Igal. :-)

Henk en Esther; bedankt voor de gezellige tijd. Ik mis het weer enorm en kijk uit naar een volgende keer. Geniet van de winterperiode. X.

• 9Martine16-08-2019

Hele fijne camping. Ruim. Schoon. Vriendelijk.

Afgelegen. Kleinschalig. Hele mooie omgeving. Stilte en ruimte maar toch heel leuk voor kinderen. Genoeg te doen voor ze. Wij zaten in een huis net naast de camping met een omheinde tuin. Wat fijn was voor onze hond. Elke avond mogelijkheid tot mee eten. Paar keer gedaan en was ook prima. Aanrader.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Ron Vasse10-08-2019

Bijzondere super plek wanneer je van rust houdt

Voor de 3e keer hier in 9 jaar. Wat is er veel veranderd en zo nog mooier en bijzonder geworden Ger's, thema huisjes, gewone huizen. 's avonds kun je hier eten met een ieder die ook aan tafel gaat. Al met al één van de meest kleurrijke en bijzondere campings waar ik geweest ben Mede door de lieve eigenaren Henk en Esther Houdt er rekening mee dat wanneer je de grotere boodschappen moet doen je een half uur onderweg bent maar dat is ook geen straf omdat ze in Kapsovar het lekkerste ijs ever verkopen

• 9Aad en Evelien08-08-2019

Geweldig uniek gastvrij fantastisch

Voor een geweldige vakantie in een geweldig land ga dan naar de jonapot in Kisbarapati. Kleine ruime zeer gezellige camping met accommodaties en tourplaatsen. Met alles wat je maar nodig hebt. De rust de stile het uitzicht om nooit te vergeten. De toppers die deze camping runnen doen het met liefde en passie. Henk en Esther nogmaals bedankt voor deze ervaring.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Familie Brouwer06-08-2019

Grandioos

Vorige week waren we te gast bij Esther en Henk op Camping Jo Napot. Wat een fijne camping om vakantie te vieren. De sfeer is heel ontspannen. We stonden op het bovenste plateau en genoten van het uitzicht. Voor kinderen zijn er volop mogelijkheden om zich te vermaken. Esther weet veel over omgeving en deelt dit graag met je. Henk kookt verrukkelijk. Tip: schuif een keer aan bij de maaltijd.

• 10L. de Vries01-12-2018

Wat een bijzondere plek!

Op doorreis met de camper naar de Kroatische kust kwamen we bij Jó Napot! terecht. Tijdens de laatste kilometers rijd je door groene heuvels en denk je 'waar kom ik terecht' maar eenmaal door de poort gereden denk je alleen maar: wauw! Wat een uitzicht! We werden verwelkomd met een drankje van het huis en hoewel we pas laat in de middag aankwamen was het nog mogelijk mee te eten. Dat was boffen want Henk maakte varkenshaasjespuntjes in champignonroomsaus, smullen! Omdat onze reis al uitgestippeld was moesten we helaas na 2 nachten weer verder, een volgende keer blijven we zeker langer om ook de omgeving te verkennen!!

• 10Valerie19-11-2018

Zo ontspannen

Dit jaar vielen we in de vroege periode dus meteen ook maar lekker weg, weer naar Jó Napot! 3 jaar geleden waren we er al eens en na 2 jaar Tjechie en Slowakije (ook leuk maar doe ons maar Hongarije) wilden we wel weer terug maar dan in de 4-p Mongoolse Ger. Heel rustig in de bosrand gelegen, aan het eind van de camping. Heel ver hoefden we echter niet voor toilet en douche dus dat was was fijn. De afwas deden we bij de Ger dus ook dat was geen probleem. Weer hele andere dingen gezien en gedaan dan 3 jaar geleden maar natuurlijk wel weer naar onze favoriete ijstent in Balatonlelle! Op de camping weer een paar keer meegegeten, de gyros was nieuw voor ons, maar wat lekker zeg! Jó Napot! klopt gewoon, dit was niet onze laatste keer!

• 9Tim en Yvonne14-11-2018

6 persoons vakantiehuis ”Diofa”

Samen met vrienden, 2 kinderen en baby in het 6 persoons vakantiehuis “Diofa” geweest. Heerlijk rustig ,schoon en voorzien van alles wat je nodig hebt voor en goede vakantie. Groot plus punt was de liggen van het huis tot de camping (50 mtr)en het gebruik van de faciliteiten op de camping. Wij komen zeker terug met ons gezin voor het goede weer, heerlijke sfeer en het lekkere eten. Al met al een top vakantie en vele malen goedkoper als Frankrijk en misschien nog wel mooier.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar