Kisbárapáti

Reviews over Kisbárapáti

Vriendelijk dorpje

Hermien,
    29-7-2017

Het dorp ligt in een mooie omgeving. De wegen er naar toe zijn in een zeer slechte staat. Ook de wegen in het dorp zijn niet al te best. De mensen zijn er zeer vriendelijk. Er wordt veel gezwaaid als men passeert. Er is verder niet veel te doen in het dorp. Voor boodschappen moet men rijden naar Igal. Hier kom je voor je rust!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Klein dorpje zonder vakantiefaciliteiten

Aagje,
    23-9-2014

Het dorpje zelf is heel klein dus voor activiteiten moet je het wel buiten dit dorp zoeken. In dorpen of steden in de buurt of bij het Balatonmeer. Dit vonden wij geen nadeel want de standplaats bij de camping geeft daardoor veel rust. Je kunt rond Kisbarapati wel mooi wandelen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Klein authentiek Hongaars plaatsje

Caroline,
    22-9-2014

Er is in het dorp niet veel te beleven, maar het ademt de sfeer van een Hongarije waar de tijd heeft stil gestaan. Meerdere Nederlanders hebben hier hun vakantiehuis gevonden. Het dorp ligt temidden van prachtige natuur, je kunt er heerlijk wandelen. Voor pinnen en boodschappen moet je naar een plaats 15 km verderop.

Gereisd met partner in augustus 2014

Terug in de tijd naar "het Dorp van Wim Sonneveld"

EJ de Vos,
    11-4-2014

De tijd is hier stil blijven staan, rust en ruimte in een omgeving waar alles nog op z'n dooie akkertje gaat. De een zegt wat een oude bende, voor de ander heerlijk even weg van de (te strak) georganiseerde NL maatschappij

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Erg rustig

Blanken,
    19-8-2013

Het plaatsje Kisbarapati ligt erg afgelegen, je moet van rust houden.

De dichtstbijzijnde winkel is 12 kilometer verder, daar is ook een thermaal bad. Het Balatonmeer is ong.32 kilometer van de camping vandaan.

Gereisd met partner in juli 2013
Kisbárapáti scoort een 8 uit 10, op basis van 41 reviews