Kemeneskapolna

Reviews over Kemeneskapolna

Mooie camping

M. Meijers,
    19-7-2010

Een mooie camping. Nog steeds zoals de vorige beoordelaar heeft beschreven. Zelfs cheques worden hier het hele jaar geaccepteerd. Maria beheert nog steeds de camping en is zeer hulpvaardig. Wij hebben hier 3 dagen gestaan en komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2010

fijne kleine camping

F.Bokma,
    7-7-2008

Een super week gehad op deze camping wilden 2 dagen blijven op weg van Slovenie naar Boedapest en het werden 7 dagen. Deze camping neemt ook camping cheques en is dus met 7 dagen staan en 6 dagen betalen voor gemiddeld 12 euro(voor- en naseizoen) zeer mooi en verzorgd met o.a een warm thermaalbad binnen en een gewoon thermaalbad buiten,verder 3 sauna's en op verzoek fysiotherapie. Verder is alles aanwezig tot en met een vaatwasser. In de buurt kun je heel goed en goedkoop eten. En er zijn voldoende uitstapjes te maken op de fiets of met de auto.Er waren op het moment van ons verblijf geen kinderen dus kindvriendelijkheid? maar Maria de beheerster was tegen iedereen zeer vriendelijk en behulpzaam .

Gereisd met partner in mei 2008