Vakantiehuis Kehida

1 review over Vakantiehuis Kehida in het Nederlands

Mooi en actief dorp

edwin ros
8-2-2014

*het huis is in zeer goede staat en staat helemaal vrij (zeer mooie tuin voor ouderen en kinderen). Achter in de tuin heb je uitzicht op de heuvels (daarachter ligt Heviz onder andere ). Het huis ligt in het rustige gedeelte van het dorp, in een straat met zowel vakantiehuizen als huizen van de Hongaren zelf. Voor het geld krijg je een huis met alles er op en eraan, en een zeer grote omheinde tuin. In het het dorp zijn veel kleine restaurants te vinden en het gigantische watercomplex (alles op loopafstand). Het huis is zeer goede staat en heeft heel veel ruimte. Voor kinderen is het huis ook heel perfect met schommels en doelen om te voetballen en ze hoeven maar 1 straat over te steken naar het zwemparadijs of bowlingbaan. Er werd ook elke week het beddengoed verschoont + handdoeken en theedoeken plus het huisje was zeer schoon toen wij aankwamen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kehida in Kehidakustany, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kehida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Kehida scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.