Hotel Három Gúnár

Hotel Három Gúnár

Weer vandaag12°-5°
4,4

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Három Gúnár voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Sauna

2 reviews over Hotel Három Gúnár in het Nederlands

Nooit meer

Jan Sinke,
12-2-2018

Wekelijk geen oog dicht gedaan. Onder het Hotel een disco die tot in de vroege uurtjes een hels gedreun veroorzaakte.

Gereisd zakelijk in februari 2018

2005

Kamers in het hotel zijn erg krap en men heeft alleen maar gescheiden bedden. Het hotel heeft tevens een soort pool-bar die tot diep in de nacht open is. Ik heb hier niets van gemerkt, maar wellicht dat dit in het weekend anders is. Ligging is in het centrum van Kecskemet, dus dat is erg prettig.

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Három Gúnár in Kecskemét, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Három Gúnár zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.