Goed nieuws! Alle Europese landen hebben nu code groen of geel. Lees hier wat dat betekent voor jouw vakantie.

Kecskemét

Vakantie in Kecskemét

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Kecskemét

Reviews over Kecskemét

• 7Vakantieman24-05-2014

Voor de echte cultuur moet je naar Boedapest

Interessante plaats, maar je moet de taal spreken. Lokale wegen zijn uitermate slecht, veel grote gaten die 'gelapt' worden. Mensen zijn vriendelijk, maar als automobilist roekeloos. Als Nederlander moet je wennen aan de Hongaarse gebruiken. Hier gelden strenge wetten, maar niemand houdt zich eraan, ook in Kecskemet. Soms krijg je het idee dat ze de toeristen moe zijn.

TIP: als je geld gaat pinnen, kies niet de optie dat de lokale bank Euro's afschrijft, ze pakken dan extra provisie op jou. kies voor de optie: HUF afboeken. Jouw bank in Nederland geeft je dan een betere koers.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2014

• 7bram van der heide30-09-2007

kopm er zelf ook regelmatig is genoeg te doen de omgeving is er schitterend vind toch nog wel veel vuil en oude woningen dierentuin is heel klein vliegveld is leuk de poesta is ook het bezichtigen waard

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd in september 2007

• 8cay avn hoef10-08-2007

Ook ik kom er al jaren en iedere keer is het weer geweldig. Logeren doe ik hotel Apollo, wat ook geweldig is.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving

Alleen gereisd in juli 2007

• 10betty de klerk15-10-2005

Hallo , na mijn idee is de stad kecskemét geweldig.Ik kom er al vele jaren en zeker nu met het nieuwe winkelcentrum en de renovatie van alle interrssante gebouwen heeft voor mij de stad een dikke 10. ik zou zeggen gaat dat zien het is zeker de moeite waard.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur