Reviews over Kapuvar

Goede plek

Tiny van der Plas,
    22-6-2017

Camping is goed maar de eigenaresse van de camping was zeer boos op ons omdat we volgens haar de middagrust grof verstoord hadden terwijl we niet eens op het terrein aanwezig waren. Een excuus voor de gemaakte fout kon er niet af.

superplek

VANLOOVEREN OSCAR,
    6-9-2014

Zeer net en vriendelijke eigenaars

Dicht bij termaalbad

als je van thermaalbaden houdt

Henk,
    13-5-2010

Camping heet tegenwoordig Magdalena Camping en ligt aan de Furdo Ut, vlakbij het bad dus. Dezelfde eigenaars als Hansag, doen veel moeite om er iets moois van te maken. Op loopafstand van thermaalbad Flora, met zeer goede massagemogelijkheden.

Het terrein zelf geeft de keuze uit vlakke betonplaten of gras. Biedt zelf geen faciliteiten, winkels en restaurants op 5 fietsminuten

Kapuvar scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews