Reviews over Jászszentandrás

Aanrader voor eenvoud en rust.

Werner,
    4-3-2018

Klein Hongaars dorpje met veel vriendelijke mensen , alle grotere steden op redelijke afstand te rijden.

Heerlijk genieten van het warme landklimaat,

Edgar,
    12-3-2017

Heerlijk relaxen in het thermaalbad, en afkoelen in het grote zwembad. Prima sfeer leuke mensen stiekum onze favoriet.

In de directe omgeving is werkelijk helemaal niets te beleven. Gelukkig maar dat de Lidl, de Spar en de Penny-markt op 7 km verderop zitten. Direct naast de camping zit een ABC supermarkt met alles wat je nodig hebt en even verder op nog 2 supermarkten, een kroeg de slager en de bakker zitten er ook vlakbij net als een drogist en een dranken winkel maken het compleet.

Hortobagy is op reis afstand, maar ook Eger, Szilvasvarad, en Lilafured zijn een bezoekje waard. Niet te vergeten Miscolc met de grotten thermaalbaden. De camping ligt aan de rand van de Puszta ca 100 km ten oosten van Budapest. Duitse, Nederlandse, Poolse, Slowaakse en veel Hongaarse gasten.

Soms een straat feest of een weekeindbal dan wel wat muziek overlast. Door de week echter altijd rustig, nachtelijke bewaking is aanwezig.

Het zwembad is vanaf de camping toegankelijk en heeft een paar leuke eettentjes, waar je voor weinig geld kunt eten en drinken. Een pilsje of een wijntje, en natuurlijk fris is mogelijk. Ook natuurlijk verse langos en palacinten zijn er verkrijgbaar.

Niet verder vertellen hoor anders wordt het zo druk

prachtige vakantie gehda

Anne,
    29-6-2014

De camping is een typische ietwat ouderwetse Hongaarse camping met veel vaste klanten. Prachtige zwembaden (4 in totaal) waar de kinderen en de ouders kunnen genieten. Nooit gebrek aan ligzetels.

Rustige, vriendelijke omgeving.

Naast de camping is een supermarkt, wat verder een beenhouwer. Alles is in het dorp aanwezig.

We wegen in de onmiddellijke omgeving zijn vol putten, maar mooie uitvalsbasis voor de poesta.

alles om een fantastische vakantie te beleven

ilse,
    11-5-2013

ligt centraal tov boedapest,eger,hortobagy,debrecen.

wegen zijn niet zo goed, veel putten op secondaire wegen.

landelijk gelegen.

voor ons helemaal prima, gewoon heerlijk.

Edgar,
    20-5-2010

Niets hoeft, alles mag gewoon lekker genieten van het heerlijke weer, lekkere zwembaden en leuke sfeer. Wij komen al jaren op deze camping, en hebben veel leuke kennissen gemaakt. Nederlanders Duitsers en Hongaren door elkaar en gezellig samen.

wij een gezin met 2 kinderen 19 en 15 vermaken ons prima en komen graag weer terug, winkeltjes voor levensbehoeften zijn in de directe omgeving, supermarkt, slager bakkertjes zijn er allemaak. ook even eten bij Roby is een leuke en bovendien betaalbare gelegenheid om even niet te koken. de grote supermarkten liggen op 50 km maar houd er wel rekening mee dat dat 1 uur rijden zal zijn, verder is er niet veel te doen in de omgeving de kerk is erg mooi maar het land is erg vlak. Eger ligt op 50 km. In Heves op 10 km kun je in de spar alle zaken kopen die je nodig hebt. In de afgelopen mei vakantie twee heerlijke weken gehad we komen in de zomer vakantie zeker weer.