Jaszkarajeno

Jaszkarajeno

vakanties Jaszkarajeno

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over Jaszkarajeno

• 8ben en geertje01-10-2007

Hallo, Wij zijn twee keer in het dorpje Jaszkarajeno op vakantie geweest bij Theo en Gerda in hun Tanja Roszika. We hebben er een geweldige tijd gehad, ook onze komondor Dorka. Het huisje is van alle gemakken voorzien en in de omgeving -20 tot 30 min rijden- is er van alles te zien en te doen. Binnen 1 uur zit je in Budapest, dus genoeg cultuur. Wij gingen er voor de rust en de poesta hier naar toe, en die vind je er volop

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2006

• 10sabine en yves17-09-2007

Jaszkarajeno is voor mijn echtgenoot en voor mij super! In 2008 keren we voor de vierde keer terug. Plaats van m'n hart waar tevens m'n hartsvriendin Gerda woont. Daar word ik 108 jaar!

• 10Omgeving

Gereisd met partner in juli 2007

• 7Fam Verboor13-09-2007

Wij komen al jaren met onze dochter in jaszkararajeno en om precies te zijn in rozsika-tanya. Wij hebben niets dan geweldige ervaringen daar. De gastheer en gastvrouw zijn werkelijk onzettend aardige en behulpzame mensen. Helemaal top. Je moet inderdaad voor winkels, groot zwembad en diversen en klein autoritje maken, maar kom je bent op vakantie en de tijd is aan je zelf. Wij komen vooral voor onze rust daar en die vindt je daar ook. Voor kinderen staat er een zwembad in de tuin en dit jaar zelfs een boomhut met schommels en zelfs een kabelbaan. Onze dochter vermaakt zich er prima. Wij raden het zeer zeker aan.

Gereisd met familie in september 2007

• 8jochen en evelien12-09-2007

Een leuk dorp, niet te groot maar zeer rustig, trouwens een zeer lekkere en goedkope pizza huis.

Gereisd met partner in april 2007

• 8fam van der Meer12-09-2007

wij zaten vorig jaar in gasten huis Roszika Tanya enhebben het super gehad.Theo en Gerda zijn fantastische mensen .we hebben 3 weken genoten daar ,rust,gezelligheid,ruimte gewoonweg toppie zelfs onze 2 kinderen (toen 12 en 8) hebben het leuk gehad,we hadden dan wel geen strand maar wel een zwembad in de tuin en op ongeveer 20 minuten rijden met de auto een fantastisch park met zwem/thermaal baden en iets verder een groot aqua park met de meest fantastische glijbanen die er maar zijn . Jaszkarajeno mag dan wel klein zijn en niet veel uitgaansmogelijk heden maar dat zochten wij niet wij wilden rust ,gezelligheid en vakantie in hongarije en als je al dat andere zoekt en je hebt een auto dan kun je alles ook op zoeken in de buurt . Gerda en Theo kunnen je er alles over vertellen en je de mooie en leuke plekjes aanwijzen . we hadden voor dit jaar ook al 3 weken vaststaan maar konden helaas niet door omstandigheden volgend jaar gaan we zeker( als het mee zit ) weer ! het was Top !

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met familie in juli 2006

• 9Daniela12-09-2007

Beste mensen, Als je voor het land hongarije kiest weet je indien je ,je informeerd wat dit in houd.Wil je uit gaan ga dan naar grotere steden of ga naar ibiza of spanje,maar in hongarije vind je rust en zoveel meer!Wat een fauna en flora heb je er niet.Wil je op het strand liggen ga dan naar het ballaton.En precies of er in jouw land geen ruzie en jaloezie is kom he laat me niet lachen.Ik ga al jaren naar hongarijen en ben er héél gelukkig,heb er zelfs een huisje gekocht,probeer meer ginds te zijn dan hier.En wat betreft die nederlanders dat die ruzie maken ga gewoon wandelen dan hoor je het niet!!Als het je niet intreseerd....maar zo te lezen wel want anders wist je het niet.Er zijn ook heel mooie plekjes rond Jaszkarajenö maar je moet de moeite doen om ze te vinden...stap in je wagen en maak eens een uitstapje en je komt toffe plaatsen tegen.Ach mensen overal scheelt er wat hoor ga elders en daar zie je ook dat het niet altijd even leuk is.Maar ja,ik ben er eind oktober weer !!!Dag

• 10Omgeving

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Gerda en Theo van Vianen11-09-2007

Wij wonen al 7 jaar hier in Jaszkarajeno. Wij kunnen ons niet inleven in de belevenissen van alfonso. Jammer dat zijn ervaring niet zo best is geweest. De mensen hier zijn over het algemeen aardig en behulpzaam De omgeving is prachtig. Volop Natuur, Rust, Ruimte Prachtige wandel-gebieden. Ja het dorpje is klein en heeft geen disco,s of uitgaansgelegenheden. Het is geen Costa del Sol. Maar dat zoeken wij hier ook niet. De meeste mensen die naar hier komen, komen voor de broodnodige Rust die hier heerst. En Ruziende Hollanders . Onzin. De mensen gaan allemaal aardig met elkaar om. Laten elkaar in hun waarde. En stelen als de raven, is niet minder of meer dan in welk ander land. Prachtige Thermaal-baden in de directe om-geving. Een schitterend gebied om met vakantie te gaan zeker als u van wandelen hou in de vrije natuur en volop reeen en de prachtigste vogels wilt zien. Uitstapjes naar budapest. Voor ons is het hier een waar paradijsje en krijgt Jaszkarajeno een dikke voldoende.

• 8Cultuur

Gereisd met partner in september 2007

• 8Ingrid03-10-2005

Leuk dorp waar de tijd heeft stil gestaan. Denk aan het Frankrijk van 50 jaar geleden. Heerlijk ontspannen sfeer en gezellige mensen. Goed voor uw artistieke inspiratie.

• 3Uitgaanslevenn

Gereisd in oktober 2005