Appartement Club Hortobágy

Appartement

1 review over Appartement Club Hortobágy in het Nederlands

2007

Dit erg grote hotel is naar nederlandse maatstaven absoluut geen 4-sterren hotel. Kamers en ook bv het (grote) zwembad zijn gedateerd: jaren 70-80 stijl. Oostblokachtig. Diner a la carte niet mogelijk: buffet! Lastig als je dat vooraf niet weet en tegen achten het restaurant binnenkomt (na een lange autorit) en alles bijna op is. Beetje eetschuurachtig bovendien. Ontbijt matig. Geen aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Club Hortobágy in Hortobágy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Club Hortobágy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Club Hortobágy scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.