8,9

5 reviews over Camping Sa-Ra Termal in het Nederlands

Super camping met thermale baden en zwembad

Vliet
6-6-2018

Mooie camping direct gelegen naast de thermale baden. Camping stond eind mei al behoorlijk vol maar mooi plekje onder de bomen gevonden. 2 splinternieuwe toiletgebouwen. Gemiddelde leeftijd 70+ veel bajassen weinig gezinnen of "jongeren" onder de 70. Mij als jonge 40-er heeft dat niet echt gestoord Veel Duitse en Oostenrijkse gasten in campers & caravans die weken verblijven. Tenten zijn een uitzondering. Camping is wel heerlijk rustig, na 22h00 doodstil want iedereen ligt dan op een oor. Erg fijn is dat je zo vanaf de camping het thermale complex in loopt, zonder pasjes of toegangskaarten. Er zijn diverse warme thermale baden, een binnenbad en groot buitenzwembad. Verder diverse restaurantjes, winkeltjes, kapper. Naast de camping 3 restaurants,groente/fruitkraam en een ijszaakje. Nadeel: plekken zijn erg kaal door intensieve gebruik en geen info bij inchecken. Zoekt zelf maar uit, krijgt geen plattegrond mee. Camping is goedkoop

Gereisd Alleenreizend in mei 2018

Leuk!!

Lia Dekkers
12-5-2018

Wel wat druk omdat wij op zaterdag aan kwamen maar hele leuke camping en echt niet veel herrie..De thermaalbaden zijn dichtbij en je kunt er heerlijk vertoeven..S,avonds nog even eten in een restaurantje op de camping..Schoon sanitair en vriendelijke mensen..top camping!

Gereisd Met partner in mei 2018

Voor herhaling vatbaar

Betsy
2-7-2016

Camping met thermaal baden, heerlijk warm water. Prima gebied om te fietsen. Fietskaart halen bij Tourist information in plaatsje in Oostenrijk. In Hongarije geen VVV. Camping wel veel vaste gasten, maar genoeg vrije plekken. Veel Oostenrijkers. Sanitair in gebouw aan begin van de camping prima, wordt geregeld schoongemaakt. Achterop in containers. Goede restaurants net buiten de camping, ook bij de achteringang naar links en dan stukje lopen. Simpel, maar goed eten. 's morgens broodjes op de camping te koop. Geen schriftelijke informatie over de verschillende baden, maar door vragen kom je een eind. Niet veel kinderen op de camping, maar dat kan ook aan periode dat we er waren gelegen hebben, geen schoolvakanties.

Gereisd Met partner in juni 2016

Badjassen camping

mandy
20-7-2011

Wij zijn stel van rond de 26 jaar. Hebben hier 1 nachtje gestaan, we waren onderweg naar het Tiszameer! Mooie camping met mooi thermaal bad. Het badjassen gehalte was erg hoog! Veel oudere mensen die speciaal voor het thermaal bad komen. Sanitair was prima alleen geen deur voor je douche hokje! Voor ons voor 1 nacht was het prima!

Gereisd Met partner in januari 2011

Thermaalcamping centraal gelegen

Luc
20-12-2009

Camping is centraal gelegen voor een bezoek aan Fertöd, Sopron of Györ. Vlakbij ligt het natuurpark Fertö-Hansa waar je in Fertörakos boottochten kan maken. Ook kan je mooie fietstochten maken (vlak). Camping op zich is wat gedateerd, maar alles is onderhouden. Er zijn 2 sanitaire blokken. Een vast gebouw, met open douches (wel apart voor man/vrouw). Het andere zijn 2 containers. De thermale baden zijn het aantrekkingspunt van de camping. Vele senioren (ook locals) komen hier "pruttelen". Het gewone zwembad is aan de frisse kant. De standplaaatsen zijn ruim, soms afgebakend, soms niet. 's Avonds kan je wel last hebben van muggen, een probleem voor gans de regio. Restaurants zijn er aan de camping en in de nabijheid. Ook is een snackbar op de camping ('s avonds gesloten). Verder een kapsalon, massage en schoonheidsbehandeling, winkeltjes (geen supermarkt!). Voor supermarkten moet je wel wat rijden, en ook voor benzine. Voor kinderen is er enkel een klein zwembadje...

Gereisd Met partner in augustus 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sa-Ra Termal in Hegyko, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sa-Ra Termal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.