Hegyko

We hebben een aantal aanbieders voor Hegyko voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hegyko voor je op een rij gezet:

Reviews over Hegyko

Super camping met thermale baden en zwembad

Vliet,
    6-6-2018

Mooie camping direct gelegen naast de thermale baden. Camping stond eind mei al behoorlijk vol maar mooi plekje onder de bomen gevonden. 2 splinternieuwe toiletgebouwen. Gemiddelde leeftijd 70+ veel bajassen weinig gezinnen of "jongeren" onder de 70. Mij als jonge 40-er heeft dat niet echt gestoord Veel Duitse en Oostenrijkse gasten in campers & caravans die weken verblijven. Tenten zijn een uitzondering. Camping is wel heerlijk rustig, na 22h00 doodstil want iedereen ligt dan op een oor. Erg fijn is dat je zo vanaf de camping het thermale complex in loopt, zonder pasjes of toegangskaarten. Er zijn diverse warme thermale baden, een binnenbad en groot buitenzwembad. Verder diverse restaurantjes, winkeltjes, kapper. Naast de camping 3 restaurants,groente/fruitkraam en een ijszaakje. Nadeel: plekken zijn erg kaal door intensieve gebruik en geen info bij inchecken. Zoekt zelf maar uit, krijgt geen plattegrond mee. Camping is goedkoop

Gereisd alleenreizend in mei 2018

Leuk!!

Lia Dekkers,
    12-5-2018

Wel wat druk omdat wij op zaterdag aan kwamen maar hele leuke camping en echt niet veel herrie..De thermaalbaden zijn dichtbij en je kunt er heerlijk vertoeven..S,avonds nog even eten in een restaurantje op de camping..Schoon sanitair en vriendelijke mensen..top camping!

Gereisd met partner in mei 2018

Voor herhaling vatbaar

Betsy,
    2-7-2016

Camping met thermaal baden, heerlijk warm water.

Prima gebied om te fietsen. Fietskaart halen bij Tourist information in plaatsje in Oostenrijk.

In Hongarije geen VVV.

Camping wel veel vaste gasten, maar genoeg vrije plekken. Veel Oostenrijkers.

Sanitair in gebouw aan begin van de camping prima, wordt geregeld schoongemaakt. Achterop in containers.

Goede restaurants net buiten de camping, ook bij de achteringang naar links en dan stukje lopen. Simpel, maar goed eten.

's morgens broodjes op de camping te koop.

Geen schriftelijke informatie over de verschillende baden, maar door vragen kom je een eind.

Niet veel kinderen op de camping, maar dat kan ook aan periode dat we er waren gelegen hebben, geen schoolvakanties.

Gereisd met partner in juni 2016

Eenvoudige, ruime camping

JB,
    22-8-2014

Camping Thermal in Hegyko is een eenvoudige en kleine camping gelegen aan een drukke weg. De plaatsen zijn ruim, het sanitair is verouderd maar elke keer schoon! Vanuit Hegyko zijn mooie fietstochten in de omgeving (Hongarije en Oostenrijk) te maken. Minpuntje zijn de vele muggen die rond zonsondergang je volledig lek steken. Prijs-kwaliteit verhouding is prima in orde!

Gereisd met partner in augustus 2014

rustige camping

ine,
    17-5-2012

Rustige schaduwrijke camping met afgebakende plaatsen. Tegen gereduceerde prijs kun je 2 x per dag naar het thermaalbad wat naast de camping ligt. Er is in het dorp weinig te beleven, wel mogelijkheid om goed te eten. Het is geschikt voor fietstochten

Gereisd met partner in september 2011
Hegyko scoort een 5,3 uit 10, op basis van 5 reviews