Sorteren

Reviews over Halászi

best goed, kwaliteit/prijs oke

johan
    28-12-2008

geweldige tijd gehad in 2005. toen mochten er nog honden komen. nu helaas niet meer. andre honden bezitters hebben het verknald.

Duna heeft totaal 5 huisjes, een zwembad en een met buiten

De Kramertjes
    16-8-2007

Duna heeft totaal 5 huisjes, een zwembad en een receptiegebouw met buiten een loungehoek. Wij vonden de huisjes ver weg van de bewoonde wereld liggen, ze liggen echt aan de rand van het kleine dorpje. Thom en Emilia (de eigenaars) zijn hele lieve mensen en doen er alles aan om je het naar je zin te maken. Helaas was Hongarije niet echt ons land. Alsof je een stap terug in de tijd doet.

wij hebben in juli 07 een fantastische vakantie gehad

erres
    10-8-2007

wij hebben in juli 07 een fantastische vakantie gehad. Mede ook door Tom en Emmy die ons vele goede tips gaven. Voor gezinnen met kleine kinderen, is het er heerlijk. De kinderen kunnen overal heen zonder dat ze weg kunnen raken.

Huisjes sober maar goed ingericht, zwembad was heerlijk en de natuur is prachtig. Vele bezienswaardigeheden op korte afstand (Wenen, Bratislava, Budapes, Gyor).

Aanrader

Halászi scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews