Hotel Jarja

We hebben een aantal aanbieders voor Jarja voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Jarja in het Nederlands

Prima verblijf

jack
7-9-2015

Hotel Jarja ligt op een zeer goede lokatie, vlak bij het grote zwembadcomplex (ca 50meter) en vlak bij alle kuurhotels. Dit kleinschalige hotel (ca 10 kamers) heeft op de bovenste etage de beschikking over een bubbelbad, finse sauna en een infrarood sauna alsmede een 2-tal massagebedden en een aantal fitness apparaten welke niet functioneerden tijdens ons verblijf. Het hotel beschikt over een parkeergarage. Verblijf kan geboekt worden op basis van VP, HP, LO of alleen logies. De maaltijden worden gebruikt in het door derden gerunde restaurant op de begane grond. Personeel is uitermate vriendelijk. Kamers zijn voorzien van een eigen badkamer, sommige voorzien van een kitchenette. Het uitgaansleven speelt zich in de nabije omgeving van het hotel af hetgeen vooral in het weekend tot wat overlast kan leiden

Gereisd met partner in mei 2015

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jarja in Hajdúszoboszló, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jarja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.