Hotel Hunguest Béke

Hotel Hunguest Béke

We hebben een aantal aanbieders voor Hunguest Béke voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hunguest Béke in het Nederlands

Geweldig Kurhotel

jack
8-1-2014

Het hotel bied de formule halfpension voor een hele mooie prijs. Het hotel lijkt wat gedateerd in de gangen en trappenhuizen. De kamers bieden het te verwachten comfort, mooie badkamer, flatscreen en in vele gevallen een balkon met zitje en droogrek. Er is eveneens per persoon een badjas beschikbaar.

Bij de prijs zit onbeperkte toegang tot de zwembaden, zowel de thermaal als de gewone zwembaden alsmede de sauna's. Voor een bedrag van ca 175 euro kun je ook nog een kuur bijboeken waar dan 15 behandelingen en een doktersbezoek bijzit.

De bij de prijs inbegrepen maaltijden zijn in uitgebreide buffetvorm met een ruime sortering. Het hotel organiseert ook aktiviteiten zowel in het hotel als daarbuiten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hunguest Béke in Hajdúszoboszló, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hunguest Béke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hunguest Béke scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.