Tijdelijk €25 aanbetaling

Raba City Center

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Raba City Center voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 6 reviews

7.2GoedScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Raba City Center

• 7Groep18-08-2015

Redelijk hotel, een middenklasser.

Het eten was er goed, en het personeel vriendelijk. De kamers waren gewoon en de badkamer was aan vervanging toe. Een groot gemis is de airco! Maar je komt er wel escort dames tegen 's avonds en ga vooral niet naar de Marilyn bar, want dan zitten de dames zo bij je en je betaald veel geld voor een drankje dan. Dit is niets voor in een hotel, hoort ergens anders thuis! Bedden waren wel goed maar de hoofdkussens erg slecht. De ligging van het hotel is zeer goed, direct bij het centrum.

• 9ebenhezer04-08-2011

leuk hotel. voelt je thuis

het is een leuk hotel, kleine kamertjes maar goed eten. echt belgisch bier en communicatie met het personeel gaat heel goed

• 6EvD22-05-2009

Redelijk hotel

Vol verwachting kwamen we aan bij het 'prachtige, oude sfeervolle hotel'... We hadden verwacht de mooie gevel (zoals op internet en in de brochures staat) te zien. Deze gevel betreft dus alleen de voorzijde.. De achterkant van het hotel (waar zich tevens de hoofdingang bevindt) komt overeen met een echte Oostblok flat. Niets nostalgisch dus. Maar niet alleen op het uiterlijk afgaan natuurlijk.. De kamer lag aan de 'monumentale' voorzijde van het hotel, redelijk ruime kamer. Badkamer was gedateerd en ook de kledingkast kon best vervangen worden. Bed was daarentegen goed. Dus dat slapen moest wel lukken... Niet dus, zeer veel verkeer 's nachts, om de haverklap politie. Oordopjes aangeschaft, waarna het slapen een stuk beter ging. Je moet vooral niet raar opkijken als je 's avonds een escortdame in het hotel ziet, ik heb er verscheidene gezien.
    Het eten in het hotel was goed, grote porties en aardige variatie. Bediening erg vriendelijk.

• 6MP16-05-2009

Kom hier niet voor het comfortabele!

Het enige en grote probleem in dit hotel hadden we met de kamers. Wij kwamen aan en kregen eerst een benauwde kleine kamer waar ook nog eens verbouwd werd overdag. Dus was het er een rommeltje. Vervolgens kregen we een nieuwe grote kamer waar mieren in de douche liepen en we dode kakkerlakken onder bed vonden. We werden hiermee geholpen door een zeer onvriendelijke man die niets zei. Daar raak je op de eerste dag van je vakantie behoorlijk van van de leg (op zijn zachtst gezegd). Verder was het personeel echt wel goed. Deze kamer lag echter weer aan een hoofdstraat en dat was best een herrie. Gelukkig waren we meestal erg moe en m.b.v. oordopjes was het wel te doen. Zodra we het hotel uitliepen stonden we aan het begin van de winkelstraat / het centrum. Dus dat was heel fijn. Over het eten hebben we niets te klagen het was goed (soms zelfs echt lekker) en er was altijd voldoende. Ook met het lopend buffet / ontbijt.

• 8Rama23-11-2008

Een goed hotel op een bijzonder goede locatie !

Prachtig oud sfeervol hotel met een Belgische bierbar ! Wij hebben daar 6 nachten doorgebracht en kwamen niet tekort. De ligging kan gewoonweg niet beter; midden in het centrum van de stad tegenover een prachtig stadhuis. Een aanrader !

• 7twee 55 plussers30-06-2008

Tijdens een excursiereis hebben wij 6 dagen in hotel Raba overnacht. Het hotel ligt aan de rand van het gezellige oude centrum. Op ca 10 minuten loopafstand ligt een groot modern winkelcentrum. De kamers van het hotel zijn verouderd. Het ontbijt was uitstekend en het avondeten goed. De handdoeken werden elke dag verwisseld. Kortom een redelijk goed hotel

Hotel Raba City Center info

Soort hotel