Camping Piheno

Camping Piheno

6,5

4 reviews over Camping Piheno in het Nederlands

Hier komen wij niet meer terug.

rita Lahaye,
6-3-2019

De camping is echt afgeleefd. Sanitair is echt heel oud. Veel te veel betaald voor zo'n camperplaats in het bos. 15,50 euro. Ook last van de drukke weg er voor.

Gereisd met partner in september 2018

Vergane glorie

Marian,
29-7-2017

13 jaar geleden was dit waarschijnlijk een mooie camping. Nu is dat helaas veranderd. Op alle gebieden....sanitair kapot en slecht onderhouden. Niet goed schoongemaakt. Er is helemaal nergens toezicht op. Niet op de plekken. Een boer rijd dwars door de camping met zijn tractor naar zijn werktuigen achter de camping. Wel een goede uitvaksbasis voir alke steden rondom. En in de basis is er nog wat van te maken. Maar als er niets wordt ondernomen geef ik de camping nog max 5 jaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima camping

Spkk
3-5-2014

Goed onderkomen voor paar nachten.

leukzwembad.

tevreden verbleven

Gereisd met oudere kinderen in januari 2006

Goede uitvalbasis voor Gyor

dirk
15-9-2013

Camping Pihenő Guesthouse and Camping ligt aan een redelijke drukke weg in een bos achter het hotel. Het sanitair is primitief maar schoon. We zagen dat je ook een kampvuurtje mocht maken. Tevens zwembad aanwezig. Over het restaurant niets dan goeds, vriendelijke bediening en zeer nette prijzen.

Goede uitvalsbasis om de stad Gyor te bezoeken met de fiets 7 km over een fietspad.

Gereisd met partner in september 2013

• SchaduwplaatsenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Piheno in Gyor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Piheno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.