Hotel Isabell

Hotel Isabell

Kleine hotels

We hebben een aantal aanbieders voor Isabell voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Isabell in het Nederlands

Heerlijk hotel

Jansen
20-8-2016

Heerlijk hotel op tien minuten lopen van het prachtige centrum van Gyor. We kwamen laat aan en werden heel goed geholpen. Ontbijt heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Isabell in Gyor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Isabell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.