Hotel Ibis Györ

Hotel Ibis Györ

Weer vandaag11°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Györ voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Györ in het Nederlands

Goed hotel

Jorn
15-8-2013

In vergelijking met andere Ibis hotels is dit er eentje dat er uit springt. Kamers waren mooi afgewerkt, het hotelpersoneel was heel vriendelijk, het stadsplein was 10 minuten wandelen vanuit het hotel, ... Eigenlijk niet veel op aan te merken.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Györ in Gyor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Györ zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.