Hotel Famulus

Hotel Famulus

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Famulus voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Famulus

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Check-outTot  11:00

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Famulus in Gyor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Famulus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.