Hotel Alfa

Hotel Alfa

Kleine hotelsWeer vandaag18°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Alfa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Alfa in het Nederlands

2008

Leuk hotel aan doorgaande weg in Györ

Fam. Vink
12-1-2008

Leuk hotel aan doorgaande weg in Györ. Kamers voorzien van airco. Tv op de kamer evenals minibar. Kamer met douche/toilet. Afgesloten parkeerterrein voor gasten. Personeel zeer behulpzaam en leuk voor de kinderen. Zowel engels- als duitssprekend. Tweepersoonskamer kan worden voorzien van extra bed tegen meerprijs. Ontbijt inbegrepen. Ontbijt in de ontbijtzaal van het hotel. Geen zelfbediening. Bar in het hotel aanwezig.Bezocht juli 2007 met kinderen. Prima hotel voor de doorreis.

Gereisd familie in januari 2008

• RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alfa in Gyor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alfa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.