Camping Azúr Lepke

8,5

2 reviews over Camping Azúr Lepke in het Nederlands

Leuke camping op loop afstand van het dorp

Fam Zuiderwijk
28-2-2010

Gezellige camping met goede voorzieningen,in een omgeving, waar men leuke wandeltochten kan maken en dicht bij visvijver zijn waar men veel vis kan vangen.

Het dorp licht op loop afstand , waar men terecht kan voor de kleine boodschappen

Er is ook een restaurantje waar men goed kan eten

Heerlijke en gastvrije camping

Jan & Leny
28-2-2010

Camping in een zeer mooie omgeving, een oase van rust. Dorp is op loopafstand voor de kleine boodschapjes. Op de camping zelf zijn er ook spullen te koop uit eigen teelt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Azúr Lepke in Görgeteg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Azúr Lepke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.