Reviews over Gelej

Leuke camping in Hongarije

Michael,
    24-2-2012

Afgelopen zomer geweest en was genieten, ruime kampeerplekken en erg leuke mensen. De eigenaar is een Nederlander die iedere kampeerder het gevoel geeft een goede vriend te zijn. Wat ook heel leuk (en lekker) was... kamperen inclusief ontbijt.... Ga hier beslist nog eens naar toe.

niet toeristisch hongarije ontdekken

noname,
    16-6-2011

ook geschikt als tussenstop onderweg naar Roemenië, ligt 10 km van de snelweg Boedapest - Roemenië. Gastvrije en zorgzame ontvangt. Op 10 km afstand een thermaal bad, ook plaatsen als Eger, Miskolc, Hortobagy (poestagebied) liggen in dagtochtbereik.

Ontbijt is inclusief, wat zowel een voordeel als nadeel kan zijn, zonder ontbijt is de camping even duur en dan is deze fiks aan de prijs, het ontbijt is prima en uitgebreid, maar niet iedereen stelt prijs op een ontbijt. Camping is schoon en netjes verzorgd, Er is een klein verwarmd binnenzwembad, meer om af te koelen dan te zwemmen.Wifi gratis beschikbaar. Toegankelijkheid mindervaliden redelijk - geen grote hoogteverschillen, geen invalidentoilet.