Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

12 Reviews over Vital Nautis

• 8marcel fraiponts14-04-2018

rustige vakantie aan het meer

prachtig modern hotel aan het meer van Velence met een goede service, mooie kamers , goede prijs kwaliteit aleen spijtig dat er het dorp heel weinig te beleven is

• 8Van Aelst30-07-2015

Zeer aangename vakantie.

Mooi en proper hotel. Vriendelijk personeel (de meesten spraken degelijk Engels) elke vraag werd direct behandelt. Gratis gebruik van verschillende sauna faciliteiten. Wellness is tegen betaling maar niet duur. Een in puntje om vanuit het zwembad gedeelte naar de toiletten te gaan moet door de lobby/inkom hal.

• 5Joyce16-09-2014

openluchtzwembad gesloten

we zijn hier begin september geweest en ondanks mooie temperaturen waren de buitenzwembaden dicht,avondeten was niet zo warm en weinig variatie.Als er seminaries van bedrijven waren dan bakten ze verse eitjes en vlees maar als die er niet waren deden ze daar helemaal de moeite niet voor terwijl wij toch ook betaald hebben. Positief is het personeel maar wij voelen ons bedrogen en ze zullen ons daar niet meer zien; ik zal het ook niet aanbevelen, is dit een prestigehotel?

• 8j-p_de_brauwer13-08-2014

hotel valt reuze mee

voor Hongarije is dit een heel goed hotel ruime en mooie kamers kleine maar propere badkamer goed werkende airco het ontbijt is rijkelijk en wordt altijd aangevuld het avondeten was voor minder altijd buffet niet te warm en veel te veel van hetzelfde dit was voor ons de enige tegenvaller

• 9Talemans Jurgen12-08-2013

Heel toffe plek

Het is een pracht van een hotel,we zijn dan ook met spijt vertrokken!We komen zeker nog eens terug!Alles was perfect,personeel heel vriendelijk,bediening heel goed,gewoon fantastisch!De prijs voor gezin van 4 is voortreffelijk!

• 9sonja reynders02-08-2013

great place

Zeer modern prachtig hotel, heel vriendelijk personeel, zeer rustig om te slapen, mooie ligging voor wie niet van veel drukte houdt. Door panne aan airco een up grade kamer gekregen. Manager is constant aanwezig en vroeg zeer dikwijls of alles naar wens was. Zeer zeker een aanrader. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

• 10herma en jan15-06-2013

klasse hotel

Nautis is een schitterend hotel met veel voorzieningen. Wij waren er nu voor de derde keer,,en zijn koninklijk ontvangen. Dit hotel is prima voor een paar dagen,,dan ben je wel uit gekeken op de omgeving.Wij nemen altijd fietsen mee naar hongarije( die heb je bij de meeste hotels wel nodig)

• 9Jan26-06-2012

Prachtig Hotel - Fantastische welness.

Zo goed als nieuw Hotel, gebouwd als een schip. Prachtig uitzicht op het Velencemeer, Afgesloten parkeerplaats. Fraai binnen en buiten zwembad. Grandioos mooie Welness voorzieningen. Voor Hotel gasten dit gratis, Heerlijk diner en ontbijt. Modern en fraai ingerichte kamers. Wij waren met 4 families voor een BMW Europa Treffen in dit Hotel en hebben het in dit Hotel bijzonder naar onze zin gehad. Een aanrader voor ieder.

• 8Tim.22-04-2012

Eerste en laatste keer.

Prachtig hotel, helaas in de weide omtrek niets te zien! Het eten was lekker en de kamers waren prachtig. Super vriendelijk personeel in het restaurant. Het drinken is vrij duur in het hotel. Zeker naar de normen die daar heersen. Het meer is een paradijs voor hengelfanaten minder om te zwemmen. Van de 10 dagen 8 dagen slecht weer gehad. Helaas. Voor de kinderen of aangaande animatie is er weinig of niets. We hadden dit ook niet verwacht. Afgesloten parking. Zet dit hotel in een land waar de zon heerst en ik ga terug. Nu, neen. Het land doet mij nog steeds iets te communistisch aan.

• 9melissa12-09-2011

mooi proper 4sterren hotel

wij zijn in het begin van juli naar dit hotel gekomen, eerste dagen wat minder weer, maar erna meer of 30graden. In gardony zelf is er niet veel te doen, en de toeristische dienst in gardony zelf en deze van het hotel, zijn nog niet bekend met buitenlandse toeristen. Bij het vragen van info rond hongarije konden ze ons weinig zeggen, doch de toeristische dienst van Velence is fantastisch. Wij waren van het hotel heel tevreden en voldeed heel erg aan onze verwachtingen. Daar wij veel op uitstap waren, hebben wij enkel gebruik gemaakt van sauna en zwembaden en geen welness. De sauna en de zwembaden waren zalig zowel buiten als binnen. Eerder klein zwembad, doch doordat we buitenseizoen gingen was het hotel niet volboekt. Het Eten was alle dagen afwisselend en meer of voldoende, doch mocht wel wat warmer hebben. Het personeel was heel vriendelijk, maar men kent er nog weinig Engels. Maar wij hadden een supervakantie in een super hotel.

Hotel Vital Nautis info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar