Géén boekingskosten

• 8.3Staat v/h sanitair

3 Reviews over Castrum

• 9Laszlo29-09-2019

HEERLIJK RUSTIGE CAMPING

Een heerlijke camping! Schoon, goed sanitair, een heerlijk thermaalbad en uiterst behulpzame mensen die direct voor je klaar staan. Onder de bezielende leiding van Andrea houdt het team de camping goed in de gaten. Controle op toegang en het terrein zorgen er voor dat je onbezorgd kan genieten van rust, ruimte en de zaken die de omgeving te bieden heeft. Een uitstapje naar Zalakaros , Héviz of Keszthely is zo gemaakt. Voor gasten (zoals wij) die later aankwamen werd nog apart even eten gemaakt. TOPCAMPING!!!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8wolfgang baumgarten21-03-2017

kein titel

Camping castrum ist ein prima Camping platz..ich war von 1996 bis 2015 auf dem patz.meckern kann man immer.

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Cees19-11-2016

Uitgestorven camping met prima zwemvoorzieningen

Ooit een flinke camping geweest, gezien het aantal kampeerplaatsen, we hebben er 3 nachten gestaan. Er was 1 andere plek bezet verder compleet uitgestorven. Ze verhuren ook appartementen en ondanks dat die gebruikers er kunnen ontbijten konden we er geen broodjes kopen, een gemiste kans. Een prima overdekt zwembad met deels thermaal. Het leek een privé zwembad voor ons, want we waren nimmer met meer dan 4 mensen in het water. Op de camping geen levensmiddelen en je kunt er ook niet eten, maar gelukkig kan dat 3 kilometer verder prima. Is toch zonde, dat er bijna niemand meer naar de camping komt, de plaatsen zijn ruim, maar ja als er maar 2 bezet zijn, voelt het toch wat unheimisch aan. De prijs is daarentegen niet echt goedkoop.

• 8Staat v/h sanitair

Camping Castrum info