Vakantiehuis Süttör

Vakantiehuis
Vakantiehuis Süttör

3 reviews over Vakantiehuis Süttör in het Nederlands

Heerlijke vakantie in Fertod!

Nikki
13-9-2016

In september verbleef ik met vriendinnen een week in vakantiehuis Suttor in Fertod.

Ook in september zijn de temperarturen in Hongarije zomers!

Het huis ziet er keurig uit. De kamers zijn ruim. Bedden slapen prima. Keuken is van alle gemakken voorzien (vaatwasmachine, magnetron en twee koelkasten).

Woonkamer met goede zitbanken en schoteltelevisie, dus beschikking over alle Nederlandse zenders. Wifi werkt prima.

Huis heeft een mooie grote tuin met zwembad en ligbedden. Tuin is omringd door schutting, veel privacy! Achter in de tuin is een terras met overkapping, knusse hoek om 's avonds te bbq-en (vaste bbq in de tuin).

In de omgeving is genoeg te doen. In Fertod zelf zijn een aantal leuke restaurants, ijssalon om de hoek. Supermarkt op loopafstand.

Een bezoek aan het Paleis Fertod-Esterházy is absoluut de moeite waard en natuurlijk Wenen en Boedapest.

Voor een dagje ontspanning raad ik een Thaise massage aan in een van de massagesalons in de buurt van het Paleis. Spotgoedkoop.

Als je toe bent aan een relaxvakantie, is dit huis een absolute aanrader.

Geweldig lang weekend in Fertod!!! Aanrader!

L. Zalait
20-6-2012

Het huis was geweldig en erg schoon, de bedden sliepen voortreffelijk. Heerlijk tot rust gekomen!

Wij zijn met het vliegtuig/openbaar vervoer gekomen wat erg goed te doen was. Leuk om nog eens wat van de omgeving te zien. Indien u dit overweegt hieronder een kleine ‘routebeschrijving’:

Vanaf de luchthaven neemt u bus 200E richting halte Kőbánya-Kispest. Hier stapt u over op metrolijn 3 richting halte Deák Ferenc Square. Daar stapt u over op de metrolijn 2 richting Budapest Keleti(centraal station).Hiervoor heeft u twee tickets nodig (1 voor bus en 1 voor beide metro’s). Totale kosten 640 HUF (+/- 2euro).

Vanaf Budapest Keleti gaan er stoptreinen (een uur) en intercity’s (een half uur) naar Gyor. Op Budapest Keleti kunt u vragen welke trein u het best kunt nemen zodat ze goed op elkaar aansluiten. In Gyor stapt u over op de stoptrein richting Sopron en stapt u uiteindelijk uit bij halte/stop Petöhaza (ongeveer 1,5 uur). Kosten:10 euro. Studenten en 65+ers reizen zelfs voor de helft!

Heerlijk rustige vakantie

Inge
16-6-2012

Als je komt om lekker bij te komen van het drukke leven, ben je hier op het juiste adres!

een eigen terrein met heerlijk prive zwembad! de bedden slapen voortreffelijk en overal in de buurt zijn heerlijke restaurant waar je voor heel weinig geld overheerlijk kunt eten!

de bakker komt smorgens langs met vers gebakken brood! op fiets afstand supermarkten waar je zowel als euros als forinten kunt betalen!

kortom een prima huis!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Süttör in Fertoszentmiklos / Fertöd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Süttör zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.