Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

8 Reviews over Mentes

• 7Mieke van den Hurk27-04-2017

Prima locatie,mooi huis en alles was er!

Veel ruimte rondom het huis. Het huis ligt langs een drukke weg.

• 8Harry Colsters27-04-2017

Mooie ruime locatie voorzien van alle gemakken.

Vriendelijke ontvangst in een echt Hongaars dorp met voldoende voorzieningen zoals supermarkt, bank, eetgelegenheden. Gelegen aan het natuurgebied Neusiedler See op de grens met Oostenrijk. Prachtig gebied om te wandelen en te fietsen. Op korte afstand 3 steden: Boedapest, Wenen en Bratislava. Verder interessante dorpen en stadjes in de buurt die het bezichtigen waard zijn. Als voorbeeld het stadje Rust in Oostenrijk bekend van de nestelende ooievaars. Kortom voor natuur - en cultuurliefhebbers een ideale plek.

• 9Bas Braam07-08-2013

Heerlijk vakantieadres

Het huisje is zeer lux en ruim ingedeeld, Nederlandse TV (met USB aansluiting voor films vanaf de laptop) en Wifi was erg fijn. Ook de goed onderhoude en ruime tuin met zwembad werd erg gewaardeerd door de kinderen. Het huisje ligt in een rustig dorpje met een prachtig paleis, waar alle faciliteiten aanwezig zijn (voldoende winkels, pin gelegenheden en reastaurants). Het dorpje ligt vlakbij Wenen, Bratislava, Neusiedlersee (natuurreservaat met leuke strandjes) en Sopron waardoor er uitstapjes genoeg te ondernemen zijn, wij hadden temperaturen tussen de 30 en 35 graden waardoor het zwembad genoeg was.

• 9Fam. Dijkerman17-05-2013

Ontspannen gezinsvakantie!

Afgelopen meivakantie zijn we met twee gezinnen naar Fertöd geweest. Ons vakantiehuisje was van alle gemakken voorzien. Wat heel erg fijn was voor de kinderen (en voor ons) dat we 's avonds rustig op de bank nog even tv konden kijken. Met NL zenders. De wifi-verbinding vonden de kinderen ook fijn. We zijn met onze vrienden eerst een paar dagen in Budapest geweest. Daar hebben we een auto gehuurd en zijn toen richting Fertöd gereden. Dit is ongeveer 2,5 rijden. Het weer was prachtig. We boften maar met die 30 graden. Het zwembad in de tuin zorgde voor verkoeling. Het grasveld aan de voorkant was nog niet helemaal in orde, de jongens konden hierdoor niet zo goed voetballen. Maar ook dit was eigenlijk een luxe probleem, want aan de achterkant van het huis was ook een grasveld. We hebben enorm genoten in het huis. Het is leuk om met vrienden op vakantie te gaan, maar ook je eigen stek te hebben.

M.v.g. Fam. Dijkerman

• 8van der Hoorn16-05-2013

Volop genoten!

Meivakantie 2013 zijn wij op vakantie geweest in Hongarije: Fertőd. Samen met vrienden hadden we twee huizen gehuurd met eigen zwembad. Voor het eerst met een ander gezin is toch altijd spannend, vooral als je zo dicht bij elkaar zit. Maar het was geweldig. Wij zaten in Mentes II, een lekkere vakantiewoning met alles erop eraan. Het zag er goed verzorgd uit en er was zelfs wifi en Nederlandse tv. Er was genoeg ruimte in en rond het huis om lekker je eigen gang te gaan. We hebben vooral veel gerelaxt, met 30 graden was het zwembad dus geen overbodige luxe. Naast de verkoeling van het zwembad zochten we ook elke dag verkoeling een paar huizen verder: een ijsje. Verder hebben zijn we een paar dagen naar Budapest geweest en hebben we de omgeving een beetje verkent. Voor ons was het dus een geslaagde vakantie!

Fam. van der Hoorn

• 10w.basten13-10-2012

voor herhaling vatbaar

Zeer centraal gelegen bezoek aan wenen bratislava en boedapest zijn makkelijk te doen. Restaurant is op loop afstand ook div. winkels zijn makkelijk te bereiken. Het huis zelf is zeer goed en praktisch ingericht. En zoals al andere mensen vertelde het ijs van de buurman is voortreffelijk. wij Ans Ben Jacqueline en Walter kunnen het huis aan een ieder aanbevelen.

• 8Fam v.d. Linden09-06-2012

leuke vakantie

Centraal gelegen tussen de historische steden Wenen, Boedapest, Bratislava ligt het rustig gelegen plaatsje Fertöd. Hier vinden we ook deze comfortabele 6 persoons vakantiewoning, voorzien van een mooi zwembad met ligbedden en een ruime groenrijke tuin. De woning is volledig ingericht, schoon sanitair en inklusief vele nederlandse TV zenders.

Zeker de moeite waard zijn de bezienswaardigheden zoals In Fertöd zelf het prachtige kasteel "Esterhazy", het stadje Sopron en de Neusiedlersee.In de directe omgeving. Voor wat meer cultuur zijn de grote steden, Wenen(o.a. schloss Schonbrunn) en Boedapest (o.a. het parlementsgebouw, de Citandel), meer dan de moeite waard. Deze plaatsen zijn goed te bereiken met de auto, dan wel met het openbaar vervoer, de trein, waar wij de voorkeur aan gaven. Vergeet tot slot vooral niet het goede en goedkope eten in Fertod en het overheerlijke ijs bij de buren. Wij hebben genoten van ons verblijf hier en is beslist voor herhaling vatbaar.

• 8Theo en Hanneke06-06-2012

Prima vakantiehuis

Vakantiehuizen Mentes zijn twee dicht bij elkaar gelegen mooie huizen waar het heerlijk toeven is. De huizen hebben een overdekt terras en in de grote tuin aan de achterzijde van de huizen ligt een betegeld zwembad. Het was vroeg voorjaar en de jonge boomgaard naast het huis stond volop in bloei. Wij waren met het vliegtuig naar Budapest gegaan, vandaar met de sneltrein naar Györ en vervolgens met de stoptrein naar Petöhaza. Hier werden we opgehaald door kennissen welke in het andere huis zaten. Ideale huizen als je met twee gezinnen op vakantie gaat en toch ieder je eigen woonruimte wil hebben. Maar alleen een van de huizen huren zou ook goed kunnen. In dit deel van Hongarije kun je in een goed restaurant voor weinig geld lekker eten.

Vakantiehuis Mentes info

Soort hotel

• Adults onlyBeschikbaar

• Centrale verwarmingBeschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar
  • VaatwasmachineBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens