Géén boekingskosten

• 8.3Ruimte

Villa info

4 Reviews over Kossuth

• 8maria10-09-2017

Fijne villa in een leuk dorpje!

Wij hebben een week verbleven in villa Kossuth in Fertod. Het huis is ruim genoeg voor 12 personen en is van alle gemakken voorzien! Aan alles is gedacht. Twee badkamers is erg fijn! Het was prachtig weer en hebben daarom veel gebruik gemaakt van het fijne zwembad! Het dorpje Fertod ligt op een interessante locatie: vanuit daar hebben we dagtrips gemaakt naar Bratislava, Budapest en Wenen. Ook het natuurpark (werelderfgoedlijst) Ferto-Hansag is geweldig!! Tip: rijd naar Illmitz (Oostenrijk, ongeveer 20 minuten) en huur daar fietsen. Geweldige omgeving voor fijne fiets- en wandeltochten. Bezoek aan Esterhazy kasteel is ook aan te raden (ligt ook in Fertod).

• 8Jan27-07-2017

Geweldig genoten

Juli 2017 Huis Kossuth Fertöd. Als opa samen met oma was ik met onze kinderschare, 3 kinderen met hun partners en onze 5 kleinkinderen, te gast in een prachtig vakantiehuis te Fertöd in Hongarije. Het huis was heerlijk ruim, maar liefst 12 slaapplaatsen. De kleinkinderen konden zelfs kiezen welk bed ze wilden hebben. Het viel ons op dat het huis proper was. Schoon tot in de kleinste hoekjes. Oma was daar zeer blij mee. Zij kan zeer kritisch zijn in deze dingen. De ontvangst was buitengewoon vriendelijk. Er stond een heerlijk glas wijn voor ons klaar. Het privé zwembad was groot, een echt waterfestijn voor de kids. Ook in de omgeving van ons vakantiehuis was voldoende te zien en te doen. Vooral het kasteel van de Esterházy’s, de werkplaats van Joseph Haydn, is prachtig. Een bezoek en een wandeling in de tuinen meer dan waard. De poesta, een waar vogelparadijs. Het Neusiedler meer, een fraaie binnenzee met veel mogelijkheden tot recreatie; zwemmen rondvaart, waterfietsen en terrassen. Even lekker wezen thermalen in Hegykö. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad.

• 9Bart12-09-2016

Fantastische villa in het authentieke Fertod

Begin september hebben wij genoten van een heerlijke vakantie in Villa Kossuth in Fertod. Het huis is van alle gemakken voorzien, ruime slaapkamers en een heerlijk zwembad!! Fertod is een ideale uitvalsbasis voor dagtrips naar wenen, budapest en bratislava! Tip: rodelbaan bij sopron, bezoek aan esterhazy kasteel in fertod, restaurant Gracia in fertod en de ijsboer achter het huis! Het was in 1 woord Top!

• 9Familie van den Bliek28-09-2011

goed toeven

Vorig jaar hebben wij dit vakantiehuis gehuurd. Het was goed toeven, we hebben heerlijk genoten van de zon en van een heerlijk en vooral schoon privé zwembad! Het vakantiehuis ligt met meerdere vakantiehuizen midden in het dorpje Fertöd en is van alle gemakken voorzien, iedere ochtend komt de warme bakker met vers brood langs dit is erg leuk om te zien (er komt een busje langs huis aan huis). Het huis is volledig ingericht en ziet er leuk uit, de bedden slapen lekker, en het huis was heel schoon. Er stond een fles wijn klaar toen we aankwamen!! Verder zijn we nog een dagje naar Wenen, Sopron en Bratislava geweest.

Dagelijks gingen we uit eten voor weing geld!! Kortom, we hebben erg genoten van deze vakantie en ik zou zeker nog eens terug gaan naar dit vakantieadres! Een aanrader!

• 0Natascha23-08-2011

Ruime villa met alle voorzieningen

Villa Kossuth is een ruime villa en met 12 personen loop je elkaar zeker niet in de weg. De villa kunt je onderverdelen in 3 vleugels, waar dan 3 gezinnen in kunnen. Het is daar heel schoon en van alle gemakken voorzien. De villa licht zeer centraal zodat het een goede uitvalshoek is voor verschillende uitstapjes. Jammer dat de honden in de buurt vaak waakzaam zijn en de bakker die aan huis komt mag ook een uurtje later komen. De beheerders zijn lieve mensen en staat altijd voor je klaar

Villa Kossuth info

• Adresgegevens