Villa Bouten

Villa
Villa Bouten

28 reviews over Villa Bouten in het Nederlands

geweldige villa met zwembad.

pascal
28-6-2017

Geweldig genoten weer. Begin juni voor de tweede maal geweest en alweer een geweldige vakantie gehad. Enorm ook genoten van het zwembad dat overigens goed onderhouden wordt door de beheerders, die altijd netjes komen vragen of ze het zwembad mogen komen schoonmaken. Boedapest en Wenen ligen redelijk kort bij om een dagje naar toe te gaan. Zelf hebben we gekozen om Sopron, Györ en Köszeg te bezoeken.zeker de moeite waard om te bezoeken. Ook het kasteel in Fertöd is leuk om eens te bezoeken. Eten is geweldig en goedkoop. 2 Gangen en een litertje wijn, 2 personen, gemiddeld 27 euro. Zelf koken is echt niet veel goedkoper.ook gewoon een terasje pakken smiddags om wat te drinken is super goedkoop. Voor een biertje (0.4 ltr) betaal je ongeveer 1.50 euro. Colaatje (flesje) 1.10 euro.

Praktisch huis, leuk zwembad.

Twee families uit Nederland
5-9-2016

Mooi huis, handige ligging, niet ver van Wenen en Bratislava. Prima bereikbaar met openbaar vervoer (vliegtuig, treinstation in Fertoszentmiklos). Prachtig kasteel vlak in de buurt. Sopron was ook een erg leuke oude stad! De proeverij van de chocoladefabriek 'Harrer' is een aanrader. Onbeperkt proeven van 40 soorten chocolade. Prima eetgelegenheden, maar niet vlak in de buurt, die waren bijna allemaal dicht. lekker gegeten in Fertöd, Pertöháza, Hégyko en Fertöszéplak. Supermarktje dichtbij. Dagelijkse markt in Fertöd stelde niet veel voor. Bij het huis zijn de tegels bij het zwembad als ze nat zijn ontzettend glad! Veel hondengeblaf maar verder een heel fijne vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Hele goede en ontspannende vakantie in prima huis

Wim van der Toorn
5-9-2016

Goed onderhouden huis met voldoende voorzieningen en een heerlijk zwembad. Lekker dicht bij een supermarkt waar je alles kunt krijgen en voldoende recreatiemogelijkheden in de regio.
We misten een paar fietsen. Die horen eigenlijk wel bij het huis. Zeker met de korte afstanden naar de winkel is een fiets ideaal. Verder hebben we geen negatieve dingen. Het huis is prima om er een vakantie te verblijven. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Mooi huis!

G.Mehl. Spanjer
9-8-2016

Het is een mooi huis op een mooie locatie, net over de grens bij Wenen. Ideaal om naar Wenen en Boedapest te gaan. Uit eten met 2 volwassenen en 2 pubers, voorgerecht en hoofdgerecht of hoofdgerecht en nagerecht, gemiddeld 50 Euro in totaal. Grote porties!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldige vakantie gehad!

Lievens Sofie
3-7-2016

Net terug van twee weken vakantie in villa Bouten. Alles tiptop in orde! Ligging is lekker rustig, met toch een grote supermarkt op 3 minuten rijden. Ook uitstapjes als Wenen, Sopron, Boedapest,... zijn perfect mogelijk. Ruime slaapkamers en badkamers, voldoende handdoeken aanwezig en alles proper! Ook babybedje en -stoel in orde! Werkelijk niets op aan te merken.. Een echte aanrader voor wie een vakantie in volledige rust wil!!

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Een echte aanrader !!

Sandra
28-7-2014

Voor de tweede maal zijn wij op vakantie geweest naar Villa Bouten en ook deze keer heeft het ons terug kunnen bekoren. Prachtige villa met alle comfort erop en eraan en dit voor een zeer correcte prijs !! Voor wie luxueus wil vertoeven in de omgeving van het Neusiedler meer is deze villa een echte aanrader. Zowel de beheerders al eigenaars van deze villa zijn erg lieve en correcte mensen !! Typische streekgerechten kan je in de buurt eten voor een prikje. Voor deze prijzen kan je zelf niet kokkerellen, dus resultaat : alle dagen uit eten gaan...

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 12 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch huis.

N.C. van Maris.
30-5-2014

Villa bouten is een accomedatie die heel gezellig in een woonwijk ligt. het huis is prima ingericht. de beheerder die geen andere taal spreekt doet zijn best om van je vakantie een goede vakantie te maken, zijn vrouw lerares duits dot zo nu en dan het woord voor hem. je slaapt zoals je nog nooit geslapen hebt. het zwebad is diep dus uitkijken met kinderen.

Gereisd Met partner in Sat May 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk huis om bij te komen

c hendrickx
26-5-2014

Een fijn huis, op een rustige plek, maar niet afgelegen. Het is van alle gemakken voorzien, goede bedden, comfortabele meubels, een uitstekende wasmachine, goed uitgeruste keuken met vaatwasser. Voor het zwembad was het begin mei wat te koud, maar het zag er wel prachtig uit. ook het royale ligbad was heel prettig. De overburen/beheerders zijn superlief en doen hun best mee te denken bij problemen, ook al gaat dat soms met handen en voeten. Een prima huis dus voor max 8 personen.

Gereisd Met partner in Sat May 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super mooie villa

Karin en Pascal
2-8-2013

schitterende vakantie gehad. geschikt voor lekker luieren aan het prive zwembad maar ook geschikt voor cultuurvakantie. Villa ligt zeer centraal en alles is goed te doen met de auto. Wenen, Boedapest, Ballatonmeer allemaal goed bereikbaar. Ook het treinstation is op loopafstand. Werkelijk alles is in de villa aanwezig. Van satelliet TV tot draadloos internet. Ruim keukeninventaris. Kleinere supermarkten op loopafstand en met de auto ben je zo bij de grote supermarkt (Spar). Koken hoeft niet, voor nog geen 10 euro PP, heb je gegeten en gedronken in een van de nabij liggende restaurantjes. Kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie gehad!

Leentje
31-7-2013

Villa Bouten was de ideale uitstapbasis, zowel voor Wenen, Bratislava als andere interessante steden. Zowel villa als zwembad waren super, kindjes hebben zich eveneens geamuseerd, we komen zeer graag terug. Alles was piekfijn in orde, aangenaam en aan te raden verblijf. We hebben onze vakantie doorgebracht met vrienden en onze kindjes.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• Aantal personen7 tot 8

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Bouten in Fertoszentmiklos / Fertöd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Bouten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.