Fertoszentmiklos / Fertöd

We hebben een aantal aanbieders voor Fertoszentmiklos / Fertöd voor je op een rij gezet:

Reviews over Fertoszentmiklos / Fertöd

Fijne villa in een leuk dorpje!

maria,
    10-9-2017

Wij hebben een week verbleven in villa Kossuth in Fertod. Het huis is ruim genoeg voor 12 personen en is van alle gemakken voorzien! Aan alles is gedacht. Twee badkamers is erg fijn! Het was prachtig weer en hebben daarom veel gebruik gemaakt van het fijne zwembad! Het dorpje Fertod ligt op een interessante locatie: vanuit daar hebben we dagtrips gemaakt naar Bratislava, Budapest en Wenen. Ook het natuurpark (werelderfgoedlijst) Ferto-Hansag is geweldig!! Tip: rijd naar Illmitz (Oostenrijk, ongeveer 20 minuten) en huur daar fietsen. Geweldige omgeving voor fijne fiets- en wandeltochten.

Bezoek aan Esterhazy kasteel is ook aan te raden (ligt ook in Fertod).

Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldig genoten

Jan,
    27-7-2017

Juli 2017

Huis Kossuth Fertöd.

Als opa samen met oma was ik met onze kinderschare, 3 kinderen met hun partners en onze 5 kleinkinderen, te gast in een prachtig vakantiehuis te Fertöd in Hongarije. Het huis was heerlijk ruim, maar liefst 12 slaapplaatsen. De kleinkinderen konden zelfs kiezen welk bed ze wilden hebben. Het viel ons op dat het huis proper was. Schoon tot in de kleinste hoekjes. Oma was daar zeer blij mee. Zij kan zeer kritisch zijn in deze dingen.

De ontvangst was buitengewoon vriendelijk. Er stond een heerlijk glas wijn voor ons klaar.

Het privé zwembad was groot, een echt waterfestijn voor de kids. Ook in de omgeving van ons vakantiehuis was voldoende te zien en te doen. Vooral het kasteel van de Esterházy’s, de werkplaats van Joseph Haydn, is prachtig. Een bezoek en een wandeling in de tuinen meer dan waard. De poesta, een waar vogelparadijs. Het Neusiedler meer, een fraaie binnenzee met veel mogelijkheden tot recreatie; zwemmen rondvaart, waterfietsen en terrassen. Even lekker wezen thermalen in Hegykö.

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2017

geweldige villa met zwembad.

pascal,
    28-6-2017

Geweldig genoten weer. Begin juni voor de tweede maal geweest en alweer een geweldige vakantie gehad. Enorm ook genoten van het zwembad dat overigens goed onderhouden wordt door de beheerders, die altijd netjes komen vragen of ze het zwembad mogen komen schoonmaken. Boedapest en Wenen ligen redelijk kort bij om een dagje naar toe te gaan. Zelf hebben we gekozen om Sopron, Györ en Köszeg te bezoeken.zeker de moeite waard om te bezoeken. Ook het kasteel in Fertöd is leuk om eens te bezoeken.

Eten is geweldig en goedkoop. 2 Gangen en een litertje wijn, 2 personen, gemiddeld 27 euro. Zelf koken is echt niet veel goedkoper.ook gewoon een terasje pakken smiddags om wat te drinken is super goedkoop. Voor een biertje (0.4 ltr) betaal je ongeveer 1.50 euro. Colaatje (flesje) 1.10 euro.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima locatie,mooi huis en alles was er!

Mieke van den Hurk,
    27-4-2017

Veel ruimte rondom het huis.

Het huis ligt langs een drukke weg.

Gereisd met vrienden in april 2017

Mooie ruime locatie voorzien van alle gemakken.

Harry Colsters,
    27-4-2017

Vriendelijke ontvangst in een echt Hongaars dorp met voldoende voorzieningen zoals supermarkt, bank, eetgelegenheden.

Gelegen aan het natuurgebied Neusiedler See op de grens met Oostenrijk. Prachtig gebied om te wandelen en te fietsen.

Op korte afstand 3 steden: Boedapest, Wenen en Bratislava. Verder interessante dorpen en stadjes in de buurt die het bezichtigen waard zijn. Als voorbeeld het stadje Rust in Oostenrijk bekend van de nestelende ooievaars.

Kortom voor natuur - en cultuurliefhebbers een ideale plek.

Gereisd met vrienden in april 2017
Fertoszentmiklos / Fertöd scoort een 7,8 uit 10, op basis van 14 reviews