Géén boekingskosten

Meer camping info

19 Reviews over De Ommekeer

• 3Daniel Verlaak06-08-2022

Een gore oplichter

Ik kom al jaren in Hongarije heb leo altijd hand boven het hoofd gehouden in felsonmarton mag helemaal niemand hem Intussen ik ook niet Mensen blijf hier weg leo is zwaar alcolist en de grootste leugenaar die er op aarde bestaat

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 9Edsko Welp06-06-2017

Geweldig!

In april 2017 waren wij enkele dagen op de camping bij Leo en Jannie. Wij werden hartelijk ontvangen door deze lieve en vriendelijk mensen. Mooie gerenoveerde camping met schone toiletten en douches. De camping is gelegen in een mooi natuurgebied. Een aanrader voor campinggasten en komen zeker weer eens langs.

• 8Winette21-08-2016

Heerlijk Ontspannen!

Heerlijke avond ontspanning gegad bij Leo en Jannie op Camping de Ommekeer! Vriendelijke eigenaren van een mooie, kleinschalige camping. Verwelkomd met een heerlijk drankje op hun eigen terras. s Avonds werd er heerlijk voor ons gekookt door Jannie en hebben we kennis gemaakt met hun eigen gemaakt lokale drankje "palenka". Gezellige avond gehad met de eigenaren en kennis. Rustige camping en omgeving. Heerlijk rustig en niets moet, alles mag.. Kortom super!

• 9Eetgelegenheden
  • 10Ed van Timmeren27-07-2014

Geweldige en gastvrije camping

Wat een fijne camping. Hans en Hannie staan voor alles klaar. Luchtbedden oppompen, heerlijk eten maken, niets is te veel. Een echte aanrader in een mooie omgeving.

• 9Rob Annie20-07-2014

Heerlijk en rustig

Kleine gezellige camping. In de buurt lekkere thermaalbaden. Eigenaren zeer vriendelijk en je kan op de camping heerlijk eten!

• 10Bart en Helena12-07-2013

Fantastische plek

Een fijne camping in een mooie omgeving. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Hebben een heerlijke vakantie gehad bij Hans en Hannie. We hadden een ruime tent waar we prima hebben kunnen vertoeven 8 dagen en nachten. De bedden slapen heerlijk en het ziet er netjes en verzorgd uit. Met de auto kun je gemakkelijk van de camping naar de bijgelegen dorpen of steden. Er zijn leuke restaurants in de buurt waar je prima kan eten,op de camping kun je ook lekker genieten van de kookkunsten van Hannie!

Hebben een top vakantie gehad en we komen zeker terug!!!! :D

• 9Jeanette16-06-2013

Heerlijk rustig

Hans en Hannie van Camping de Ommekeer maken het de gasten naar de zin en geven je een prima plek om tot rust te komen, zijn heel gastvrij en hulpvaardig, De camping is ruim met stroomaansluitingen. Het dorp is rustig en achter de camping ligt een groot grasweiland, geen vliegtuigen of andere storende geluiden in de omgeving en goed te bereiken vanaf de weg. Ook het sanitair is goed, gratis douches en stroom als je met je tentje komt.

• 10Ed van Timmeren27-03-2013

Geweldig en gastvrij

Bij Hans en Hannie kun je heerlijk uitrusten. Het is een gezellige, kleine camping. Bij aankomst krijg je een mandje met lekkere dingen als welkomstgeschenk en iedere avond kookt Hannie lekker en uitgebreid. Eten wat de pot schaft is geen straf. Als je speciale eetwensen hebt staat Hannie klaar om aan de slag te gaan. Tot diep in de avond gezellig kletsen met gasten kan, maar hoeft niet. Vrijheid, blijheid. Ook staan Hans en Hannie klaar met tips over de omgeving. Er zijn leuke dingen te doen, dichtbij en iets verder weg. Geniet van het robuuste landschap. Prima verzorgd allemaal! En het weer is ook nog goed. Wat wil je nog meer.

• 8black mule09-10-2012

erg rustig

mooie rustige camping vlakbij de grens met kroatie. mooie omgeving , met nog veel wild er in. zeker een aanrader...

• 10Rien en Vrouwke10-09-2012

fantastische rustige camping

een zeer gastvrije camping waar je met al je vragen terecht kan ze helpen je met alles ook de verhuurmogelijkheden waren perfect. waar kun je nog zo goedkoop een compleet ingerichte tent of kamer huren.onze caravan kon daar gewoon blijven staan,dus wij gaan zeker terug.eten en drinken goed en niet duur

Camping De Ommekeer info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar