Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

9 Reviews over A mi gõlyafèskünk

• 8Nikita02-09-2018

Het is een leuke plek dicht bij de grens van Kroatië. Met een zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Er is een zwembad aanwezig en leuke dorpjes is de buurt.

• 9Fam. Audenaert27-07-2018

Fantastische vakantie!

Fantastische gastvrouw en -heer,leuke accomodatie met prachtig goed verzorgd privé zwembad in zeer rustig dorp.Voor toeristische uitstappen dient men wel enige verplaatsing te doen.Voor ons was het na juli 2016 de tweede maal dat we hier waren , dus enkel tevreden gasten komen terug, waarschijnlijk tot een volgende keer...

• 9Hummel/Kannegieter10-09-2017

Mooi verblijf,, super weer dus dik voor mekaar

Zwembad was top, het was een heerlijke afkoeling bij de zomerse temperaturen,

• 9fam. Bourgondien06-08-2017

Aan te bevelen

Bijzonder nette en complete vakantie woning met grote tuin en een prachtig zwembad. De zeer gastvrije verhuurders wonen op hetzelfde perceel en voorzien je desgewenst van adviezen en tips voor de omgeving. Je zit in een rustig dorp met enkele kleine winkeltjes met een verrassend assortiment, o.a. verse broodjes. Grotere steden liggen op enige afstand. Wij hebben er met twee jongens van 14 en 16 een fantastische tijd gehad.

Jan en Riet, Eigenaar, 09-08-2017

Dank jullie wel voor de review, zin we erg blij mee.

• 9Erik en Mary04-08-2016

Wij mochten twee weken genieten in de fantastische huis, met voldoende ruimte, alles er op en eraan. Mooi zwembad waar het heerlijk toeven is. Eigenaar Jan en Riet zijn zeer gastvriendelijke mensen. Bo en Tessa, de twee Mechelaren zijn echte knuffelhonden. Wij hebben van onze vakantie genoten en zeker een aanrader. Jan en Riet bedankt voor alle goede zorgen en zeker voor het stallen van onze motor.

Liefs Erik en Mary

• 9Kevin30-07-2016

Super vakantie plek

Het is er heerijk rustig. De eigenaren waren super vriendelijk.en als het er 35 graden is is het super fijn dat er een zwembad bij is.

• 9Fam. Audenaert25-07-2016

Fantastische vakantie

We zijn reeds meerdere malen op vakantie geweest in Hongarije ,nu voor de eerste maal met de eigenaars op hetzelfde terrein en dit is reuze meegevallen, Riet en Jan zijn dan ook zeer gastvrije en vriendelijke mensen, steeds klaar voor hun gasten.Een rustige omgeving,typisch klein Hongaars dorp.Leuke stadjes,musea,bezienswaardigheden,avonturenparken,themaalbaden (ook met glijbanen e.d. voor de jeugd),dierentuinen,escape rooms enz... in de weide omgeving.Kroatië ligt ook vlakbij en is zeker de moeite waard voor een daguitstap.

• 9Vakantie Hongarije17-08-2015

Super geslaagd

Wij hebben hier 1 week lang met onze kinderen va 10/12/14 een heerlijke vakantie gehad. Het huisje was leuk en het zwembad was 100 % Super.

Jan en Riet waren zeer gastvrij en hebben leuke tips gegeven. De pannekoeken waren een super afsluiter van de week.

De Fennema's

• 9Nicole en Allard05-08-2011

Rust, rust, rust

Een heel mooi rustig vakantiehuis. Het zijn als het ware 2 huizen aan elkaar. Het achterste deel woont een Nederlands echtpaar. Deze verhuren het voorste deel als appartement. Ze zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Er is een zwembad bij gebouwd waarvan je gebruik kunt maken. Een klein stukje fietsen/ lopen en je bent bij de rivier de drava. Dit is de grens tussen Hongarije en Kroatie. Op een 20 kilometer is het plaatsje Szigetvár waar een heerlijk termaalbad is. Ook zijn er diverse winkeltjes. Bij het appartement komt dagelijks een bakker langs (eind van de middag) en kun je vers brood kopen.

Vakantiehuis A mi gõlyafèskünk info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Szent László utca 41.sz, 7968