Hotel Bellevue

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Bellevue voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bellevue

leider sind die Zimmer sehr in den Jahren gekommen, defekte Wasserhähne verdreckte fleckige Fussböden. Das Buffet ist leider kalt bis maximal lauwwarm und dadurch kaum geniesbar..und es gibt noch viele weiter punkten die es schwierig machen hier was positives zu schreiben.

..wenn man sich vor Ort jedoch beschwert wird man nur noch als lästige und total unfreundlich behandelt..ums milde auszudrücken.....laut Hotelmanager ist das Essen gut genug für die Touristen. nicht empfelenswert

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellevue in Esztergom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bellevue scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.