Camping Hello Hallo Park

Camping Hello Hallo Park

7 tips over Camping Hello Hallo Park

van den Bersselaar, 11-6-2015

Geniet tijdens je verblijf in Hello Hallo park van de geweldige paardenshow in de buurt. Paulus verzorgt dit geheel voor u inclusief vervoer. Dus men kan gerust een

Palincka of wijntje nemen tijdens her geweldige buffet voorafgaand aan de sectaculaire paardenshow.

Thea v.d. Veldt, 6-6-2015
de dorpswandeling is zeker aan te bevelen.
bernaholterman, 25-11-2014

Ga een dag naar Boedapest, wij zijn met eigen auto gegaan, je kunt er prima parkeren. Het is echt een prachtige stad.

Wij zijn 1 week in het appartement geweest in combinatie met elke ochtend een ontbijt:helemaal top!!!

We hebben de stallen uitgemest, de paarden in en uit het land geholpen, de eenden voorzien van eten en in de avond hun in hun nest geholpen. We hebben gewandeld met de honden. Het was bijzonder.

H. van der Hout, 29-9-2014
Paardenshow van Lazar was echt heel mooi en zeker de moeite waard. Ook het eten daar was erg goed.
Robert Schepers, 29-7-2014
Als je het leuk vindt om zelf mee te helpen bij de paarden en de andere dieren dan is deze camping een aanrader.
Janet, 26-7-2014
Paardenshow inclusief traditionele Hongaarse maaltijd, treintje naar Matrafuret.

Martine Seton, 12-6-2014
Een buitenrit of paardrijles!