Camping Hello Hallo Park

46 reviews over Camping Hello Hallo Park in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Familie van Middelkoop
11-8-2018

Een heerlijke boerencamping, zoals een boerencamping behoort te zijn!!

We hebben hier fijne weken gehad en genoten van het land, de rust en de gastvrijheid van Paulus en Sylvia! Ideaal is de kleine supermarkt op loopafstand! Heel veel mogelijkheden voor uitstapjes, kun je zelf niets bedenken dan weet Paulus altijd wel iets leuks in de mooie omgeving ;).

Door het gesloten hek (wat moet door wet- en regelgeving, zie website) is het veilig voor kleine kinderen! Er is een verkoelingsbad voor de warme uurtjes, veel dieren, speelgoed voor de kinderen en prima sanitair. Kortom een camping om nog een keer naar terug te keren...

Tegenvaller

Sarah
8-8-2018

Blaffende honden

Houtje-touwtje sanitair

Te weinig sanitair

Niet kindvriendelijk

Supermarkt is 20 minuten rijden met auto

Terein onheind met hoog hek dat je bij iedere aankomst/vertrek met veel handelingen moet openen en sluiten.

Twee gezinnen zijn eerder vertrokken.

Mooie, schone camping!

Jos en Francine.
7-8-2018

Paulus en Silvia lopen zich suf om het iedereen zo veel mogelijk naar de in te maken. Het sanitair wordt een aantal keren per dag schoongemaakt. Voor kinderen is het een heerlijke camping! Paardrijles, een schoon zwembad, trampoline`s,kampvuur en noem maar op!!! De omgeving is ook schitterend! Zeker een camping om terug te komen!

Fantastische camping en zeker een aanrader

Linda de kruijff
6-8-2018

Hele behulpzame serieuze eigenaars, erg kindvriendelijk . Sanitair netjes en schoon. Onze dochter wilde graag een buitenrit maken na in een les te laten zien of het verantwoord was om de buitenrit aan te kunnen mocht ze mee, wat ik normaal vind. De eigenaar is verantwoordelijk voor als er iets gebeurt. En hebben een paardenshow bijgewoond, je word als je dat wilt gebracht en gehaald geweldig Nogmaals een hele fijne camping zeker komen we nog een keer terug. Bedankt voor deze fijne dagen.

Gezellig, schoon en prachtige omgeving!!!

Francine Hoogenboom
4-8-2018

We komen hier al 2 jaar op de heenweg naar het oosten en dit jaar ook op de terugweg in augustus. Wat ons zo opvalt is de gezelligheid. Paulus en Sylvia doen er echt alles aan om het iedereen naar de zin te maken. sòchtends heel vroeg zie je Silvia de toiletten en douche`s al schoonmaken. We hebben dit jaar al vele camping bezocht, maar hier komen we steeds weer terug! Camping is goed onderhouden en altijd prima douche!!!! Dus wat ons betreft een groot compliment!!!

Een week mogen verblijven op deze gezellige camping. Een warm welkom bij aankomst en uitgezwaaid worden bij vertrek, waar vind je dat nog.

Ivo de zoon van de eigenaren heeft ons ontzettend goed geholpen bij het bandenbedrijf toen we een lekke band hadden gereden op de dag van aankomst. De afslag die Google aangeeft na de snelweg moet je dus niet nemen, slecht voor je banden ;-) Plek was ruim, sanitair goed schoon, heerlijk fruit, mooie paarden, lieve poezen, konijnen en eenden.

Heerlijk gegeten in Hatvan, Paulus kan je precies vertellen waar.

Bedankt familie voor ons aangename verblijf!

Onvergetelijk

Priscilla
25-6-2018

Super mooie gelegen camping. De eigenaren geven je een welkome gevoel bij aankomst erg hartelijk en niks is te veel gevraagd. Mappen vol met informatie over wat er te doen is in de omgeving. Van paardrijden tot wandelen en fietsen in de omgeving zijn zeker een aanrader. En de eigenaar naast de mappen functioneert als een wandelend VVV kantoortje!

De camping plekken zijn ruim en goed onderhouden hier valt zeker niks over te klagen. De wc gebouwen zijn er netjes en verzorgd uit en belangrijker nog worden geregeld schoongemaakt

Er werd zelfs heerlijk gekookt door de familie en aanschuiven was geen probleem.

Wij komen zeker een keer, misschien zelfs vaker terug zeker een aanrader voor wie een mooi stukje van Hongarije wil bewonderen!

Fantastisch.

Henny en Dick
25-6-2018

Prachtige omgeving, heel fijne behulpzame mensen, ruime plaatsen, goed en schoon sanitair. Van hieruit een mooie dag naar Boedapest met de trein en de Hop on Hop off bus. De wielewaal vliegt over de camper. Wat kun je nog meer wensen👍👍👍

The best!

Anke
11-10-2017

fantastische mensen. Heel gastvrij en maakten ons verblijf de top tijdens onze rondreis in hongarije. Hun aandacht ook naar kinderen toe was top. Onze dochter heeft een mentale beperking maar ze hadden alle geduld met haar. Ook voor onze hondjes had men alle aandacht.

Er heerste ook een zeer gemoedelijke sfeer en vriendschap met hen en de andere gasten.

Deze camping is eentje met een hart en ziel.

Albert Kramer
6-10-2017

Naar de Paardenshow te gaan, Paulus kan dit voor je regelen. Een onvergetelijke show

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hello Hallo Park in Erdõtarcsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hello Hallo Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hello Hallo Park scoort een 9.1 uit 10 op basis van 46 reviews.