Camping Hello Hallo Park

52 reviews over Camping Hello Hallo Park

• 2019
    9betty11-08-2019

fijne paarden, heerlijk onthaasten

heerlijk onthaasten bij dit verblijf in de B&B kamer. We hebben vier ritten te paard gemaakt met goede begeleiding door dit mooie maar voor de paarden moeilijke landschap met elke keer verrassende onderdelen qua landschap en fauna.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Eric11-08-2019

Gewoon ontspanning

Wij hadden een B&B arrangement, inclusief paardrijden. Vier dagen te paard door het golvende landschap, puur genieten. Wel avontuurlijk, want in Hongarije kan een pad binnen een paar dagen overgroeid zijn. Veel herten gezien, ook altijd spannend voor paard en ruiter. Paul en Sylvia zijn erg aardige mensen die hun best doen om je het naar de zin te maken. Kortom wij hebben genoten.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Astrid margareth Boot29-06-2019

Fantastische mensen met een heerlijke camping....

Mooie omgeving, gezonde lucht. Helaas zijn er een aantal wegen in de buurt die redelijk slecht zijn...rustig rijden dus...

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    9Kim21-08-2018

Toppers

Er staan veel Nederlandse en Belgische gasten dus snel contact. We waren er eigenlijk te kort, maar hebben genoten. De paardenshow is een aanrader en deze kan geboekt worden met vervoer. Als je met openbaar vervoer reist kun je opgehaald worden van het station als je dit reserveert. Mooie service, aardige Mensen en winkel op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Martin en Antje van der Slikke15-08-2018

Fantastisch!!

Heerlijke camping om te ontspannen en om actief te zijn. Super lieve en actieve eigenaren, Paulus en Sylvia doen alles , voor zover mogelijk, voor je.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Gert en Ilja15-08-2018

Heerlijk Hongaars

Genoten van een heerlijke vakantie. Bij aankomst was de plek die voor ons gereserveerd was niet echt prettig voor onze hond. Er werd gelijk gezocht naar een ander optie. Een prachtige plek met uitzicht op de paarden en waar je in de avond de herten van de berg af hoort komen. Onze hond had sowieso een fantastische vakantie want de zoon van de camping, Ivo is dol op honden en Kaya kreeg dan ook alle aandacht. We hebben haar dan ook met een gerust hart een dagje bij hem achter gelaten om Boedapest te bezoeken. Paulus weet enorm veel over de omgeving en heeft dan ook mappen vol met tips. Silvia zorgt dat alles netjes blijft en moet dan ook als het druk is keihard werken. Evengoed maken ze beide altijd tijd voor een praatje. De potten jam van de eigen fruitbomen komen hier wel op!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Familie van Middelkoop11-08-2018

Voor herhaling vatbaar

Een heerlijke boerencamping, zoals een boerencamping behoort te zijn!! We hebben hier fijne weken gehad en genoten van het land, de rust en de gastvrijheid van Paulus en Sylvia! Ideaal is de kleine supermarkt op loopafstand! Heel veel mogelijkheden voor uitstapjes, kun je zelf niets bedenken dan weet Paulus altijd wel iets leuks in de mooie omgeving ;). Door het gesloten hek (wat moet door wet- en regelgeving, zie website) is het veilig voor kleine kinderen! Er is een verkoelingsbad voor de warme uurtjes, veel dieren, speelgoed voor de kinderen en prima sanitair. Kortom een camping om nog een keer naar terug te keren...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Jos en Francine.07-08-2018

Mooie, schone camping!

Paulus en Silvia lopen zich suf om het iedereen zo veel mogelijk naar de in te maken. Het sanitair wordt een aantal keren per dag schoongemaakt. Voor kinderen is het een heerlijke camping! Paardrijles, een schoon zwembad, trampoline`s,kampvuur en noem maar op!!! De omgeving is ook schitterend! Zeker een camping om terug te komen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Linda de kruijff06-08-2018

Fantastische camping en zeker een aanrader

Hele behulpzame serieuze eigenaars, erg kindvriendelijk . Sanitair netjes en schoon. Onze dochter wilde graag een buitenrit maken na in een les te laten zien of het verantwoord was om de buitenrit aan te kunnen mocht ze mee, wat ik normaal vind. De eigenaar is verantwoordelijk voor als er iets gebeurt. En hebben een paardenshow bijgewoond, je word als je dat wilt gebracht en gehaald geweldig Nogmaals een hele fijne camping zeker komen we nog een keer terug. Bedankt voor deze fijne dagen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Francine Hoogenboom04-08-2018

Gezellig, schoon en prachtige omgeving!!!

We komen hier al 2 jaar op de heenweg naar het oosten en dit jaar ook op de terugweg in augustus. Wat ons zo opvalt is de gezelligheid. Paulus en Sylvia doen er echt alles aan om het iedereen naar de zin te maken. sòchtends heel vroeg zie je Silvia de toiletten en douche`s al schoonmaken. We hebben dit jaar al vele camping bezocht, maar hier komen we steeds weer terug! Camping is goed onderhouden en altijd prima douche!!!! Dus wat ons betreft een groot compliment!!!

Gereisd met partner in mei 2018

Camping Hello Hallo Park info