Camping Hello Hallo Park

Laatste review

Toppers

Kim,
21-8-2018

Er staan veel Nederlandse en Belgische gasten dus snel contact. We waren er eigenlijk te kort, maar hebben genoten. De paardenshow is een aanrader en deze kan geboekt worden met vervoer. Als je met openbaar vervoer reist kun je opgehaald worden van het station als je dit reserveert. Mooie service, aardige Mensen en winkel op loopafstand.

Kenmerken

21-8-2018

Fantastisch!!

Martin en Antje van der Slikke,
15-8-2018

Heerlijke camping om te ontspannen en om actief te zijn.

Super lieve en actieve eigenaren, Paulus en Sylvia doen alles , voor zover mogelijk, voor je.

Heerlijk Hongaars

Gert en Ilja,
15-8-2018

Genoten van een heerlijke vakantie. Bij aankomst was de plek die voor ons gereserveerd was niet echt prettig voor onze hond. Er werd gelijk gezocht naar een ander optie. Een prachtige plek met uitzicht op de paarden en waar je in de avond de herten van de berg af hoort komen. Onze hond had sowieso een fantastische vakantie want de zoon van de camping, Ivo is dol op honden en Kaya kreeg dan ook alle aandacht. We hebben haar dan ook met een gerust hart een dagje bij hem achter gelaten om Boedapest te bezoeken. Paulus weet enorm veel over de omgeving en heeft dan ook mappen vol met tips. Silvia zorgt dat alles netjes blijft en moet dan ook als het druk is keihard werken. Evengoed maken ze beide altijd tijd voor een praatje. De potten jam van de eigen fruitbomen komen hier wel op!

Voor herhaling vatbaar

Familie van Middelkoop,
11-8-2018

Een heerlijke boerencamping, zoals een boerencamping behoort te zijn!!

We hebben hier fijne weken gehad en genoten van het land, de rust en de gastvrijheid van Paulus en Sylvia! Ideaal is de kleine supermarkt op loopafstand! Heel veel mogelijkheden voor uitstapjes, kun je zelf niets bedenken dan weet Paulus altijd wel iets leuks in de mooie omgeving ;).

Door het gesloten hek (wat moet door wet- en regelgeving, zie website) is het veilig voor kleine kinderen! Er is een verkoelingsbad voor de warme uurtjes, veel dieren, speelgoed voor de kinderen en prima sanitair. Kortom een camping om nog een keer naar terug te keren...

Mooie, schone camping!

Jos en Francine.,
7-8-2018

Paulus en Silvia lopen zich suf om het iedereen zo veel mogelijk naar de in te maken. Het sanitair wordt een aantal keren per dag schoongemaakt. Voor kinderen is het een heerlijke camping! Paardrijles, een schoon zwembad, trampoline`s,kampvuur en noem maar op!!! De omgeving is ook schitterend! Zeker een camping om terug te komen!

Fantastische camping en zeker een aanrader

Linda de kruijff,
6-8-2018

Hele behulpzame serieuze eigenaars, erg kindvriendelijk . Sanitair netjes en schoon. Onze dochter wilde graag een buitenrit maken na in een les te laten zien of het verantwoord was om de buitenrit aan te kunnen mocht ze mee, wat ik normaal vind. De eigenaar is verantwoordelijk voor als er iets gebeurt. En hebben een paardenshow bijgewoond, je word als je dat wilt gebracht en gehaald geweldig Nogmaals een hele fijne camping zeker komen we nog een keer terug. Bedankt voor deze fijne dagen.

Gezellig, schoon en prachtige omgeving!!!

Francine Hoogenboom,
4-8-2018

We komen hier al 2 jaar op de heenweg naar het oosten en dit jaar ook op de terugweg in augustus. Wat ons zo opvalt is de gezelligheid. Paulus en Sylvia doen er echt alles aan om het iedereen naar de zin te maken. sòchtends heel vroeg zie je Silvia de toiletten en douche`s al schoonmaken. We hebben dit jaar al vele camping bezocht, maar hier komen we steeds weer terug! Camping is goed onderhouden en altijd prima douche!!!! Dus wat ons betreft een groot compliment!!!

Een week mogen verblijven op deze gezellige camping. Een warm welkom bij aankomst en uitgezwaaid worden bij vertrek, waar vind je dat nog.

Ivo de zoon van de eigenaren heeft ons ontzettend goed geholpen bij het bandenbedrijf toen we een lekke band hadden gereden op de dag van aankomst. De afslag die Google aangeeft na de snelweg moet je dus niet nemen, slecht voor je banden ;-) Plek was ruim, sanitair goed schoon, heerlijk fruit, mooie paarden, lieve poezen, konijnen en eenden.

Heerlijk gegeten in Hatvan, Paulus kan je precies vertellen waar.

Bedankt familie voor ons aangename verblijf!

Onvergetelijk

Priscilla,
25-6-2018

Super mooie gelegen camping. De eigenaren geven je een welkome gevoel bij aankomst erg hartelijk en niks is te veel gevraagd. Mappen vol met informatie over wat er te doen is in de omgeving. Van paardrijden tot wandelen en fietsen in de omgeving zijn zeker een aanrader. En de eigenaar naast de mappen functioneert als een wandelend VVV kantoortje!

De camping plekken zijn ruim en goed onderhouden hier valt zeker niks over te klagen. De wc gebouwen zijn er netjes en verzorgd uit en belangrijker nog worden geregeld schoongemaakt

Er werd zelfs heerlijk gekookt door de familie en aanschuiven was geen probleem.

Wij komen zeker een keer, misschien zelfs vaker terug zeker een aanrader voor wie een mooi stukje van Hongarije wil bewonderen!

Fantastisch.

Henny en Dick,
25-6-2018

Prachtige omgeving, heel fijne behulpzame mensen, ruime plaatsen, goed en schoon sanitair. Van hieruit een mooie dag naar Boedapest met de trein en de Hop on Hop off bus. De wielewaal vliegt over de camper. Wat kun je nog meer wensen👍👍👍

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hello Hallo Park in Erdõtarcsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hello Hallo Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.