Reviews over Erdõtarcsa

Toppers

Kim,
    21-8-2018

Er staan veel Nederlandse en Belgische gasten dus snel contact. We waren er eigenlijk te kort, maar hebben genoten. De paardenshow is een aanrader en deze kan geboekt worden met vervoer. Als je met openbaar vervoer reist kun je opgehaald worden van het station als je dit reserveert. Mooie service, aardige Mensen en winkel op loopafstand.

Fantastisch!!

Martin en Antje van der Slikke,
    15-8-2018

Heerlijke camping om te ontspannen en om actief te zijn.

Super lieve en actieve eigenaren, Paulus en Sylvia doen alles , voor zover mogelijk, voor je.

Heerlijk Hongaars

Gert en Ilja,
    15-8-2018

Genoten van een heerlijke vakantie. Bij aankomst was de plek die voor ons gereserveerd was niet echt prettig voor onze hond. Er werd gelijk gezocht naar een ander optie. Een prachtige plek met uitzicht op de paarden en waar je in de avond de herten van de berg af hoort komen. Onze hond had sowieso een fantastische vakantie want de zoon van de camping, Ivo is dol op honden en Kaya kreeg dan ook alle aandacht. We hebben haar dan ook met een gerust hart een dagje bij hem achter gelaten om Boedapest te bezoeken. Paulus weet enorm veel over de omgeving en heeft dan ook mappen vol met tips. Silvia zorgt dat alles netjes blijft en moet dan ook als het druk is keihard werken. Evengoed maken ze beide altijd tijd voor een praatje. De potten jam van de eigen fruitbomen komen hier wel op!

Voor herhaling vatbaar

Familie van Middelkoop,
    11-8-2018

Een heerlijke boerencamping, zoals een boerencamping behoort te zijn!!

We hebben hier fijne weken gehad en genoten van het land, de rust en de gastvrijheid van Paulus en Sylvia! Ideaal is de kleine supermarkt op loopafstand! Heel veel mogelijkheden voor uitstapjes, kun je zelf niets bedenken dan weet Paulus altijd wel iets leuks in de mooie omgeving ;).

Door het gesloten hek (wat moet door wet- en regelgeving, zie website) is het veilig voor kleine kinderen! Er is een verkoelingsbad voor de warme uurtjes, veel dieren, speelgoed voor de kinderen en prima sanitair. Kortom een camping om nog een keer naar terug te keren...

Mooie, schone camping!

Jos en Francine.,
    7-8-2018

Paulus en Silvia lopen zich suf om het iedereen zo veel mogelijk naar de in te maken. Het sanitair wordt een aantal keren per dag schoongemaakt. Voor kinderen is het een heerlijke camping! Paardrijles, een schoon zwembad, trampoline`s,kampvuur en noem maar op!!! De omgeving is ook schitterend! Zeker een camping om terug te komen!

Erdõtarcsa scoort een 7,3 uit 10, op basis van 11 reviews