Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

30 Reviews over Flamingo

• 9ErBo24-08-2021

Super camping, een oase van rust in Boedapest

We stonden met een camper op deze heerlijke camping. Ruime plaatsen op gras. De eigenaar is super vriendelijk, het is er schoon en rustig. Je kunt er heerlijke lokale gerechten eten in de avond. Voor de kids hebben ze friet met kaas soufflé. Heerlijk zwembad! Openbaar vervoer naar de stad vlak bij de camping. Een bakkertje op loopafstand. Top camping!

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Michiel Crok28-07-2020

Perfecte camping om Boedapest te bezoeken.

Leuke doorreis camping. Perfecte locatie om Boedapest te bezoeken. Prima camping met prachtig zwembad. Aardige eigenares die perfect Duits spreekt. Aanrader is om naar het Memento park (Szabadkai utca sarok 1223) te gaan, dat kan prima met de auto (15 min) en hier zie je een samenraapsel van communistische verwijderde standbeelden waarvan je zo af en toe uit kippenvel op je rug krijgt.

• 5Eetgelegenheden
  • 10Susanna van der meulen21-08-2019

Home away from home

Geweldige camping. Vermaak je zelf, maar dat is niet moeilijk met een fijn schoon zwembad en aan het einde van de straat openbaar vervoer naar boedapest. Suzan en Ferry zijn geweldig, een heerlijke zelfgemaakte maaltijd en altijd een welkom gevoel. Als jong meisje kwam ik hier al en de afgelopen twee jaar heeft mijn dochtertje hier genoten. Hopelijk mogen we binnenkort weer terug en houden ferry en suzan dit nog lang vol, home away from home.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9R. Jonker13-08-2018

relaxed kamperen in Budapest, het is mogelijk

Kleine camping waar prettig rustig is. Heel af en toe hoor je de sirenes van politie (ja je zit nu eenmaal in de stad) Alle eerder reviews over de camping geven een goed beeld.

Om toch nog iets toe te voegen;

De eigenaresse kookt ook een heerlijke maaltijd. Ideaal als je aankomt. Voor de kosten (10 EUR) krijg je een heerlijk maaltijd inclusief voorgerechtje.

Uitstekende WiFi op de camping. Kleine vergoeding, maar geen data of snelheidslimiet.

Pin automaat is om de hoek, waar je tegen een goede koers en zonder extra kosten HUF kunt opnemen.

De bakker is op ongeveer 300 meter van de camping. Je kunt daar de meest uiteenlopende soorten brood krijgen.

Een zeer grote Spar supermark kunt je vinden aan de weg naar de snelweg. De supermarkt is zeer netjes en heeft meer dan dat je nodig hebt.

De P+R parkeerplaats in Kelenfold ligt op 15 minuten rijden. Daar kun je gratis parkeren en de metro nemen. Die brengt in kwartier naar het centrum van Budapest. Kosten voor een dagkaart voor alle OV, circa 5 EUR voor een volwassene.

Dus een echte aanrader als je in Budapest wilt kamperen.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Fam. uit België11-09-2017

Een aanrader !

We werden hartelijk ontvangen door Suzanna . Ze spreekt vlot Duits . Het is een kleine , rustige camping met een verfrissend zwembad en schaduwrijke plaatsen. Het sanitair is wat verouderd , maar zeer netjes ! Van daaruit kan je gemakkelijk met bus en tram naar Budapest . Op de camping krijg je alle info over de route , tickets enz .

• 9Annemarie en Hans10-08-2017

Al twinig jaar tevreden

Wij kwamen hier al in 1997 en 2006. Na elf jaar herkent de eigenaresse ons nog en vraagt of we weer naar Roemenië gaan. Zo is ze. Een en al aandacht voor haar bedrijf en vooral voor de klanten. Het restaurant heeft een eenvoudig repertoire maar van originaliteit is zeker sprake. We zijn er nu, terug uit Roemenië, weer, net als op de heenreis. Nu blijven we een dag of wat, gewoon omdat het hier fijn is.

• 7Daan en Eline15-08-2016

Prima stads camping

Kleine camping met ruime, niet duidelijk afgebakende, plaatsen. Heerlijk zwembad, veel gebruik van gemaakt met het warme weer. Aardige en behulpzame eigenaren. Sanitair is verouderd, regelmatig een rioleringslucht, ook bij het zwembad. Bus naar Budapest stopt vlakbij en is goedkoop.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Liesbeth09-08-2016

Goede camping

Kleine camping met mooi zwembad. Schoon sanitair, is wel wat verouderd, maar als het maar schoon is. Zeer vriendelijke eigenaresse. Bus om de hoek naar Budapest.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Jules Arntz08-08-2016

Goed verzorgde camping met heerlijk zwembad .

Vriendelijke eigenaresse.Sanitair verouderd maar goed.Ruime plaatsen.Lekker eenvoudige menu's. Rust.Budapest eenvoudig te bezoeken vanuit de camping met bus die voor de deur stopt.

• 9Prins21-07-2015

Heerlijke rustige plek bij een mooie stad

We zijn heerlijk tot rust gekomen op flamingo. Onze kinderen (11, 8, 5 jaar) hebben zich prima vermaakt in het zwembad en op het sportveldje naast de camping. Vooral de toer door Boedapest met Ferri en een Duitse gids was fantastisch en zeker de moeite waard. We hebben hier ruim een week gestaan en dat was langer dan de bedoeling was omdat het hier zo goed was.

Camping Flamingo info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar