8,7

23 reviews over Camping Flamingo in het Nederlands

relaxed kamperen in Budapest, het is mogelijk

R. Jonker,
13-8-2018

Kleine camping waar prettig rustig is. Heel af en toe hoor je de sirenes van politie (ja je zit nu eenmaal in de stad) Alle eerder reviews over de camping geven een goed beeld.

Om toch nog iets toe te voegen;

De eigenaresse kookt ook een heerlijke maaltijd. Ideaal als je aankomt. Voor de kosten (10 EUR) krijg je een heerlijk maaltijd inclusief voorgerechtje.

Uitstekende WiFi op de camping. Kleine vergoeding, maar geen data of snelheidslimiet.

Pin automaat is om de hoek, waar je tegen een goede koers en zonder extra kosten HUF kunt opnemen.

De bakker is op ongeveer 300 meter van de camping. Je kunt daar de meest uiteenlopende soorten brood krijgen.

Een zeer grote Spar supermark kunt je vinden aan de weg naar de snelweg. De supermarkt is zeer netjes en heeft meer dan dat je nodig hebt.

De P+R parkeerplaats in Kelenfold ligt op 15 minuten rijden. Daar kun je gratis parkeren en de metro nemen. Die brengt in kwartier naar het centrum van Budapest. Kosten voor een dagkaart voor alle OV, circa 5 EUR voor een volwassene.

Dus een echte aanrader als je in Budapest wilt kamperen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Een aanrader !

Fam. uit België,
11-9-2017

We werden hartelijk ontvangen door Suzanna . Ze spreekt vlot Duits .

Het is een kleine , rustige camping met een verfrissend zwembad en

schaduwrijke plaatsen. Het sanitair is wat verouderd , maar zeer netjes !

Van daaruit kan je gemakkelijk met bus en tram naar Budapest .

Op de camping krijg je alle info over de route , tickets enz .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Al twinig jaar tevreden

Annemarie en Hans,
10-8-2017

Wij kwamen hier al in 1997 en 2006. Na elf jaar herkent de eigenaresse ons nog en vraagt of we weer naar Roemenië gaan. Zo is ze. Een en al aandacht voor haar bedrijf en vooral voor de klanten. Het restaurant heeft een eenvoudig repertoire maar van originaliteit is zeker sprake. We zijn er nu, terug uit Roemenië, weer, net als op de heenreis. Nu blijven we een dag of wat, gewoon omdat het hier fijn is.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima stads camping

Daan en Eline
15-8-2016

Kleine camping met ruime, niet duidelijk afgebakende, plaatsen.

Heerlijk zwembad, veel gebruik van gemaakt met het warme weer.

Aardige en behulpzame eigenaren.

Sanitair is verouderd, regelmatig een rioleringslucht, ook bij het zwembad.

Bus naar Budapest stopt vlakbij en is goedkoop.

Gereisd met partner in augustus 2016

Goede camping

Liesbeth
9-8-2016

Kleine camping met mooi zwembad. Schoon sanitair, is wel wat verouderd, maar als het maar schoon is. Zeer vriendelijke eigenaresse. Bus om de hoek naar Budapest.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Goed verzorgde camping met heerlijk zwembad .

Jules Arntz
8-8-2016

Vriendelijke eigenaresse.Sanitair verouderd maar goed.Ruime plaatsen.Lekker eenvoudige menu's.

Rust.Budapest eenvoudig te bezoeken vanuit de camping met bus die voor de deur stopt.

Gereisd met partner in augustus 2016

We zijn heerlijk tot rust gekomen op flamingo. Onze kinderen (11, 8, 5 jaar) hebben zich prima vermaakt in het zwembad en op het sportveldje naast de camping. Vooral de toer door Boedapest met Ferri en een Duitse gids was fantastisch en zeker de moeite waard. We hebben hier ruim een week gestaan en dat was langer dan de bedoeling was omdat het hier zo goed was.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Fijne camping

Joanna
23-6-2015

We verheugen ons erop om op onze heen-, terugweg naar Griekenland hier te overnachten.

Gereisd met partner in juni 2015

Een topcamping!

H, Winckels
3-9-2014

Mijn vrouw en ik komen al verschillende jaren op de camping om vandaar uit Boedapest te bezoeken. Wij worden er elke keer als "oude" bekenden ontvangen en dit reeds vanaf de eerste keer. Deze camping verdient het om uitgeroepen tot camping van het jaar!

Gereisd met partner in januari 2014

Prachtige camping vlakbij Boedapest

Frans Jansen
1-9-2014

We zijn op deze camping zeer hartelijk ontvangen door de eigenaresse, we kregen gelijk een boekje over Budapest en uitleg over het openbaar vervoer.

Camping ziet er keurig uit, sanitair is schoon. We stonden op een prachtige grasmat.

Het zwembad ziet er prachtig uit en werd dagelijks grondig schoongemaakt.

De bus stopt bijna voor de deur en met 25 minuten ben je op het busstation in Budapest. Van hieruit kun je gemakkelijk met de metro of tram naar het centrum. In één woord een aanrader.

De camping is gemakkelijk te bereiken vanaf de ringweg. Weg 7 gaat naar Erd.

Gereisd met partner in augustus 2014

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Flamingo in Érd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Flamingo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.