Reviews over Érd

relaxed kamperen in Budapest, het is mogelijk

R. Jonker,
    13-8-2018

Kleine camping waar prettig rustig is. Heel af en toe hoor je de sirenes van politie (ja je zit nu eenmaal in de stad) Alle eerder reviews over de camping geven een goed beeld.

Om toch nog iets toe te voegen;

De eigenaresse kookt ook een heerlijke maaltijd. Ideaal als je aankomt. Voor de kosten (10 EUR) krijg je een heerlijk maaltijd inclusief voorgerechtje.

Uitstekende WiFi op de camping. Kleine vergoeding, maar geen data of snelheidslimiet.

Pin automaat is om de hoek, waar je tegen een goede koers en zonder extra kosten HUF kunt opnemen.

De bakker is op ongeveer 300 meter van de camping. Je kunt daar de meest uiteenlopende soorten brood krijgen.

Een zeer grote Spar supermark kunt je vinden aan de weg naar de snelweg. De supermarkt is zeer netjes en heeft meer dan dat je nodig hebt.

De P+R parkeerplaats in Kelenfold ligt op 15 minuten rijden. Daar kun je gratis parkeren en de metro nemen. Die brengt in kwartier naar het centrum van Budapest. Kosten voor een dagkaart voor alle OV, circa 5 EUR voor een volwassene.

Dus een echte aanrader als je in Budapest wilt kamperen.

Een aanrader !

Fam. uit België,
    11-9-2017

We werden hartelijk ontvangen door Suzanna . Ze spreekt vlot Duits .

Het is een kleine , rustige camping met een verfrissend zwembad en

schaduwrijke plaatsen. Het sanitair is wat verouderd , maar zeer netjes !

Van daaruit kan je gemakkelijk met bus en tram naar Budapest .

Op de camping krijg je alle info over de route , tickets enz .

Al twinig jaar tevreden

Annemarie en Hans,
    10-8-2017

Wij kwamen hier al in 1997 en 2006. Na elf jaar herkent de eigenaresse ons nog en vraagt of we weer naar Roemenië gaan. Zo is ze. Een en al aandacht voor haar bedrijf en vooral voor de klanten. Het restaurant heeft een eenvoudig repertoire maar van originaliteit is zeker sprake. We zijn er nu, terug uit Roemenië, weer, net als op de heenreis. Nu blijven we een dag of wat, gewoon omdat het hier fijn is.

Prima stads camping

Daan en Eline,
    15-8-2016

Kleine camping met ruime, niet duidelijk afgebakende, plaatsen.

Heerlijk zwembad, veel gebruik van gemaakt met het warme weer.

Aardige en behulpzame eigenaren.

Sanitair is verouderd, regelmatig een rioleringslucht, ook bij het zwembad.

Bus naar Budapest stopt vlakbij en is goedkoop.

Goede camping

Liesbeth,
    9-8-2016

Kleine camping met mooi zwembad. Schoon sanitair, is wel wat verouderd, maar als het maar schoon is. Zeer vriendelijke eigenaresse. Bus om de hoek naar Budapest.

Érd scoort een 9,3 uit 10, op basis van 3 reviews