Tijdelijk €25 aanbetaling

8.5FantastischScore uit 4 reviews

8.5FantastischScore uit 4 reviews

• Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Villa Völgy voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Villa Völgy

• 8W. Feron18-10-2010

volgend jaar weer!

Wij komen er al enkele jaren en dan steeds voor één of 2 overnachtingen. Wij gaan hoofdzakelijk voor het wijnproeven in de vallei. Het eten en de overnachtingen waren steeds goed maar nu het wellness gedeelte is uitgebreid kun je er prima relaxen en genieten van de rust.

• 6Schubert, Roland29-08-2007

Fahrt um Gottes Willen nicht im August hin!!! Jeden zweiten dritten Tag gibt es dort Hochzeiten, die bis früh um ca. 6.30 Uhr durch viel Lärmbelästigung stattfinden. Die kleine Kirche und der sehr schön angelegte Garten werden in dieser Zeit für große Familienfeiern genutzt!!! Die Zimmer unterm Dach im 3-Sterne Hotel sollte auch keiner buchen. Bei 35 Grad und mehr der volle Hammer!!! Ich würde nur das 4-Sterne Hotel empfehlen zur Straße hinaus, da es die ruhigsten Zimmer im ganzen Objekt sind

• 9Norbert Stickens07-05-2007

Gute Parkmöglichkeiten, zuvorkommende Behandlung, Wellnis im Preis enthalten (Sauna Pool u.s.w.), reichhaltiges Frühstück, guter Service auch bei extras, gute internationale Küche. Man ist sichtlich um Gäste bemüht.

• 8Jan Beijer18-07-2006

Hotel ligt in het wijndal, ook wel genoemd:het dal van de mooie vrouwen. Prima accommodatie. Mooie tuin, nette kamers, niet ver van centrum. Veel wijn kelders en restaurants in omgeving. Eger is een prachtige stad met veel monumenten

• 9Bas28-10-2005

Vergeleken met de andere hotels die ik in Hongarije gezien heb was dit een zeer prettig hotel. Nette en ruime kamers en alles was behoorlijk nieuw.

Redelijk rustig gelegen aan de rand van Eger, op loopafstand van de toeristische trekpleister: het park(je) met meer dan 50 wijnkelders. Erg leuk om voor een habbekrats de bekendste Hongaarse wijn uit Eger te proeven.

Naast het hotel was men in augustus 2005 aan het bouwen, dus dat gaf wat overlast. Overigens bevindt zich op het terrein van het hotel een soort ondergrondse nachtclub. Deze was ten tijde van mijn bezoek niet in gebruik, maar je weet het natuurlijk nooit...

Hotel Villa Völgy info

• Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • HuisdierenBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Tulipánkert u. , 3300