Hotel Villa Völgy

3 reviews over Hotel Villa Völgy in het Nederlands

volgend jaar weer!

W. Feron
18-10-2010

Wij komen er al enkele jaren en dan steeds voor één of 2 overnachtingen. Wij gaan hoofdzakelijk voor het wijnproeven in de vallei. Het eten en de overnachtingen waren steeds goed maar nu het wellness gedeelte is uitgebreid kun je er prima relaxen en genieten van de rust.

2006

Hotel ligt in het wijndal, ook wel genoemd:het dal van de mooie vrouwen. Prima accommodatie. Mooie tuin, nette kamers, niet ver van centrum. Veel wijn kelders en restaurants in omgeving. Eger is een prachtige stad met veel monumenten

2005

Vergeleken met de andere hotels die ik in Hongarije gezien heb was dit een zeer prettig hotel. Nette en ruime kamers en alles was behoorlijk nieuw.

Redelijk rustig gelegen aan de rand van Eger, op loopafstand van de toeristische trekpleister: het park(je) met meer dan 50 wijnkelders. Erg leuk om voor een habbekrats de bekendste Hongaarse wijn uit Eger te proeven.

Naast het hotel was men in augustus 2005 aan het bouwen, dus dat gaf wat overlast. Overigens bevindt zich op het terrein van het hotel een soort ondergrondse nachtclub. Deze was ten tijde van mijn bezoek niet in gebruik, maar je weet het natuurlijk nooit...

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Völgy voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Völgy in Eger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Völgy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.