Hotel Saliris Resort

Animatie programma
Airco
Restaurant
Speeltuin

We hebben een aantal aanbieders voor Saliris Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Saliris Resort in het Nederlands

Mooi hotel, maar toch niet echt af !

p_frings
13-8-2015

De binnenkomst is met een gigantische lobby die internationaal aandoet, Brede gangen naar de zeer nette kamers Opvallend was het welkom met onze naam op het TV scherm, De minibar was leeg, maar wel netjes thee en koffie arrangement op de kamer. Ook het sanitair was orgineel aangepakt met 2 matglazen deuren voor toilet en douche, met daar tussen een stijlvolle wastafel van alle gemakken voorzien. De eetzaal is vooral praktisch en het eten een magere voldoende, Het ontbijt wel uitgebreid en ruime voldoede.Ruim binnen en buitenbad, met erg warm water, genoeg zonnebedden , echter met ondeugelijke parasolletjes. Binnen nog veel relax stoelen die door de ongezellige ligging niet gebruikt worden. Ook is er bij het binnenbad nog een soort ongezellige kantine waar uitgebreid lunch van een buffet besteld kan worden. Geen animatie van betekenis en ook niet echt een gezellige bar i

Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saliris Resort in Eger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saliris Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.