Hotel Rubinia

1 review over Hotel Rubinia

super

Jola Wach
4-7-2010

Byłam w tym hotelu jedną noc podczas powrotu z wakacji z Chorwacji z synkiem i mężem. Wrażenia rewelacyjne, stwierdziliśmy, że musimy tutaj wrócić na dłużej, bycć może jeszcze podczas tych wakacji !!!!! Gorąco polecam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rubinia in Eger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rubinia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rubinia scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.