Hotel Korona

Weer vandaag1°-3°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Korona voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Korona in het Nederlands

2008

hotel voor rondreis met src-cultuurvakanties

loesdorland
14-8-2008

Van zondag 3 augustus 2008 tot en met dinsdag 5 augustus 2008 in hotel Korona gelogeerd.

Hotel bestaat uit een tweetal gebouwen (een 3-sterren hotel (oud) een 4-sterren hotel (nieuw).

Het diner was buiten op de binnenplaats en prima.

Gezien de warmte een nadeel dat de airco niet werkte !!!

Hotel ligt 10 minuten lopen van het centrum van Eger.

2007

Het hotel ligt rustig, aan de rand van het centrum.

U kunt kiezen uit een 3 sterren kamer en een twee sterren kamer. De drie sterren kamers zijn mooi en modern ingericht , de twee sterren kamers zijn

over het algemeen klein en sober ingericht.

Het hotel heeft een prachtig zwembad.

Het ontbijtbuffet en het avondeten zijn goed verzorgd.

Het personeel is erg vriendelijk.

De bazin staat achter haar personeel en vertrouwt ze ongezien, een goede eigenschap, maar bij eventuele problemen verloopt een gesprek moeizaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Korona in Eger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Korona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.